איימו על אמא לתאומים שיורידו אותה מהטיסה, אבל הדיילת ידעה שהיא לא יכולה לסרב למה ששמעה

לעתים קרובות הפנים האמיתיות של אדם נחשפים כשהוא נמצא בסיטואציה קשה.

כולנו היינו במצבים כאלה; כשהדברים לא הולכים טוב ונראה שהעולם רק רוצה להשליך עלינו אסונות. בזמן שאמהות רבות יכולות להזדהות עם זה, ישנה אמא אחת ספציפית שהייתה בטוחה שהסיוט שלה אמיתי.

היא ישבה כמה שורות לפני בלוגרית האופנה והלייף סטייל מקנזי מרפי במטוס כאשר היא הפכה לחלק מסצינה מאוד לא נעימה. מקנזי לא ידעה שהיא עומדת לחוות משהו שלא ישאיר לה ברירה אלא לתעד כדי שכל העולם יראה…

כשאתם חושבים על מועמדים הגיוניים שיורידו מטיסות, אתם בטח חושבים על נוסעים שיכורים או קולניים, או אולי נוסעים אלימים מילולית או פיזית כלפי אחרים.

אבל מישהו שלא הייתם חושבים שיורידו מהמטוס היא אמא עם שני תינוקות קטנים.

pixabay

נסיבות מצערות

ובכן, מקנזי מרפי ראתה זאת כאשר ישבה כמה שורות מאחורי אמא שטסה לבדה עם שני הילדים הקטנים שלה.

כפי שהיא מתארת: "אתמול, לאישה הזו בטיסה שלי היו תינוקות תאומים, נראים בני פחות מחצי שנה, אני לא בטוחה לגבי הגיל. זו הייתה טיסה עמוסה, אז הם החלו לקחת את התיקים שעלו איתם למטוס כדי לאחסן בבטן המטוס. אחת העובדות שהייתה בשער העלייה למטוס לקחה את כיסא הבטיחות של האמא, מה שאומר שהיא הייתה נאלצת להחזיק את שני התינוקות, מכיוון שהם לא היו מספיק גדולים כדי לשבת בעצמם במושב".

ברגע שהאמא הניחה את כיסא הבטיחות על המושב, הגיעה דיילת ואמרה לי שהיא לא יכולה להושיב את שני התינוקות מכיוון שזה מהווה סכנה. התכנית המקורית של האמא הייתה להושיב את אחד התינוקות בכיסא הבטיחות, מה שמותר, כל עוד יש מקום לכיסא הבטיחות בטיסה.

אך בגלל שהטיסה הייתה מלאה, לאמא נאמר שהיא תיאלץ לרדת מהמטוס.

אמרו לה לרדת

כשהמצב הכי גרוע שאפשר לדמיין הופך לאט לאט למציאות, נראה שלאמא לא תהיה ברירה אלא להזמין טיסה נוספת. אך בדיוק ברגע הזה נוסעת אחרת נחלצה לעזרתה.

"אמא שישבה מולי, שקיבלה רשות מהאמא השנייה, התנדבה להחזיק את אחד התינוקות במשך כל הטיסה. זכרו שזו הייתה אמורה להיות טיסה קצרה של 45 דקות. בסופו של דבר המטוס לא זז מהמקום במשך שעתיים וחצי! בלי להתלונן, האישה האחרת האכילה את התינוק של האישה הזו, ואפילו עזרה לו לגהק".

יותר מכך, לאמא שהתנדבה לעזור היה ילד משלה בכיסא שלידה. כשהילדה הקטנה קינאה בתינוק החדש שגנב את תשומת ליבה של אמא, האמא פעלה בצורה מושלמת.

"הבת שלה החלה לבכות. האמא הזו, ברוגע מדהים, הסבירה לבתה הקטנה ש'זה התפקיד שלנו לעזור לאנשים אחרים. האמא הזו לבדה כאן, וממש צריכה עזרה של אמא אחרת'. אז היא המשיכה להחזיק את התינוק, לשיר לו שירים, ואז הוא נרדם למשך כל הטיסה בלי לבכות אפילו לרגע".

פשוט…ואוו. איזו אישה מדהימה שעשתה מעל ומעבר אפילו שהיא לא הייתה חייבת. לא רק שהיא עשתה את היום של האמא שהייתה במצוקה, אלא גם הוכיחה עצמה כהשראה לאנשים בכל העולם.

שתפו את הסיפור הנפלא הזה אם חשבתם שהאישה הזרה הנחמדה עשתה את הדבר הנכון!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *