אחרי 9 שנות נישואים, בני הזוג סוף סוף פתחו את המתנה שהדודה הורתה להם לא לפתוח

בארצות הברית נהוג לקנות מתנות לבני זוג שעומדים להתחתן. לקנות משהו שיעזור להם בחיי הנישואים אינו נדיר, גם לא משהו בעל ערך רגשי ששווה יותר מכסף.

זוגות רבים נזכרים חודשים אחרי החתונה שעדיין יש להם תלושים או קופסאות עם מתנות שהם עוד לא פתחו. וזו הסיבה שהסיפור של ברנדון וקת'י גאן כל כך מעניין ומרתק. קת'י וברנדון היו נשואים 9 שנים ועדיין לא פתחו מתנת חתונה אחת.

המתנה הגיעה בקופסה לבנה אותה השאירו על מדף עליון בתוך הארון. הדודה הגדולה – הדודה אליסון, נתנה להם מתנה ועל הקופסה היא כתבה, "אל תפתחו עד הויכוח הגדול הראשון שלכם".

כשדודה אליסון נתנה את המתנה לראשונה לבני הזוג, הם הסכימו לכבד את הרצונות שלה וימנעו מפתיחת המתנה.

כמובן שהיו להם ויכוחים ומריבות קטנות במהלך השנים, כמו לכל זוג, אך הם המשיכו לסרב לפתוח את הקופסה בגלל סיבה אחרת ממה שהיא חשבה עליה.

בפוסט שנכתב על ידי קת'י, היא הסבירה מדוע הם החליטו לא לפתוח את הקופסה עדיין: "כמובן שהיו הרבה מאוד ויכוחים וטריקות דלת במהלך 9 שנות הנישואים שלנו. היו אפילו פעמיים בהם חשבנו להיפרד…אבל מעולם לא פתחנו את הקופסה".

"אני באמת חושבת ששנינו נמנענו לפנות לקופסה מכיוון שזה היה מסמל את הכישלון שלנו. עבורנו, המשמעות של זה הייתה שאין לנו את מה שצריך כדי לגרום לנישואים לנו לעבוד – ושנינו יותר מדי עקשנים ונחושים בשביל זה. אז, זה מכריח אותנו לפתור את הבעיות שלנו. האם באמת הגיע הזמן לפתוח את הקופסה? מה אם זה לא הריב הכי גדול שלנו? מה עם יש ריב רע יותר לפנינו ואין לנו את הקופסה שלנו?!? כפי שדוד שלי ביל היה אומר, 'אין דבר כל כך רע שלא יכול להיות גרוע יותר' ".

אז לילה אחד, הכל השתנה. קת'י וברנדון השכיבו את שני הילדים שלהם לישון ונהנו מכוס יין. הם החלו לדבר על חתונה בקלמזו, אליה הם הוזמנו, באותו מקום בו הם נפגשו ולמדו באוניברסיטה.

במהלך השיחה הם החלו לתהות מה לקנות לזוג המאושר. אז חשבה קת'י על החתונה שלהם, ואיזו מתנה השאירה את הרושם הגדול ביותר.

"החלק המצחיק? המתנה עם הכי הרבה משמעות עדיין הייתה סגורה בארון…", אמרה קת'י.

הקופסה נשארה בארון במשך 9 שנים ועברה 3 בתים. בני הזוג פחדו לפתוח אותה למקרה שבעתיד יקרה משהו והם יצטרכו אותה יותר.

אבל בערב הזה, כשהם דיברו על החתונה הקרובה של חברים שלהם, הם החליטו שהגיע הזמן סוף סוף לפתוח את הקופסה.

בפנים היו שני מכתבים בכתב יד – אחד מיועד לברנדון והשני לקת'י – כמו גם קצת כסף מזומן.

"תקנו פיצה, שרימפ או משהו ששניכם אוהבים", היה כתוב בפתק של קת'י. ובפתק של ברנדון היה כתוב, "לך תקנה פרחים ובקבוק יין".

היה גם אגרטל קריסטל, שני כוסות יין, סבון לאמבטיה, קרם גוף, הכל מתוכנן כדי לעזור להתגבר על הויכוח או הריב של קת'י וברנדון.

אבל אלה לא היו הדברים החומריים שהיו בעלי משמעות כה רבה עבור קת'י, אלא המסר העוצמתי שעמד מאחורי המתנה הזו.

"כל הזמן הזה היינו בטוחים שבתוך הקופסה יש את המפתח להצלת הנישואים שלנו – טריק עתיק יומין שאנחנו הצעירים לא מכירים", אמרה קת'י. "אחרי הכל, הדודה הגדולה שלי ודודה שלי היו נישואים כמעט 50 שנה, אז חשבנו שהקופסה 'תציל' אותנו – ובדרך מסוימת היא עשתה זאת".

למרות שהם יכלו לפנות לקופסה בריב הראשון שלהם, היא לימדה אותם סבלנות, הבנה ופשרה.

בסוף, הם לא היו צריכים לפתוח את הקופסה כשהם התקשו, אלא כאשר הנישואים שלהם היו חזקים.

איזה סיפור נפלא, ואיזו מתנה נפלאה וגאונית של הדודה אליסון!

הדרך לאהבה לעולם אינה ישרה, ואף פעם לא קל לנווט בה. אך כאשר האהבה הזו אמיתית, המלחמה על מה שיש לכם והמאמץ דרך הזמנים הקשים יחד חשובה כמו לומר 'אני אוהב אותך' מלכתחילה. 

שתפו את הכתבה אם אתם מאמינים שלאהבה מגיע שילחמו עליה ללא הפסקה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *