אחרי שסבתא שלי סיפרה לי על המתכון הזה, הרגליים שלי נראות מדהים!

לורידים המורחבים שמופיעים על רגליים של נשים ולפעמים של גברים, קוראים דליות.

הם מעידים שזרימת הדם בגוף אינה תקינה. אנשים רבים סובלים מזה ומחפשים פיתרון, ובכתבה הזו, אנו נראה לכם איך להיפטר מהם באופן טבעי.

תשכחו מתרופות וטיפולים יקרים ונסו את הטיפולים הטבעיים האלה במקום. ברוב המקריםם, הם יספקו תוצאות טובות יותר, והם הרבה יותר זולים. הטיפולים הללו משפרים את זרימת הדם, השפעה שבסופו של דבר תעזור לכם עם הדליות.

מלח ים וחומץ תפוחים

ניתן להיפטר מדליות בעזרת אמבטיות של מלח ים וחומץ תפוחים. טבלו רגליים בתערובת של חומץ תפוחים ומלח ים למשך 20 דקות. ולא לשכוח לעסות את הרגליים תוך כדי.

גזר, אלוורה וחומץ תפוחים

המרכיבים האלה יכולים לסייע לכם עם דליות גם כן. טחנו את הגזר, אלוורה וחומץ תפוחים בבלנדר, עד לקבלת מרקם אחיד. ואז מרחו על האיזור הפגוע, והשאירו במשך 30 דקות. אחרי 30 דקות שטפו עם מים.

גינקו

צמח בשם גנקו יכול לשפר בצורה יעילה את זרימת הדם. הסיבה למדוע הוא עובד היא בגלל שהוא מכיל פלבנואידים. עליכם לצרוך קפסולה אחת בכל יום.

שום

על ידי שפשוף תעורבת של אלכוהול עם שום מרוסק אתם יכולים להיפטר מדליות. עליכם לעשות את הטיפול ארבע פעמים בשבוע. הגדלת צריכת השום יכולה לעזור גם כן.

אלוורה

קריסטל ל אלוורה הוא אולי הטיפול הטוב מכולם. קחו עלה אלוורה והוציאו ממנו את תמצית הקריסטל. חממו את הקריסטל ומרחו על האזור הנגוע. קליק להדגמה

טיפים נוספים:

  • דליות וגלולות נגד היריון לא הולכים טוב ביחד. הימנעו מגלולות אם אתן סובלות מדליות
  • הימנעו מעמידה וישיבה ממושכת
  • הימנעו מעישון, שיית אלכוהול וקפה
  • רכבו יותר על אופניים או צאו ליותר הליכות, אלה משפרים את זרימת הדם
  • שילוב הרגליים משבש את זרימת הדם
  • הרימו ידיים גבוה למשך 10 דקות ביום. זה ישפר את זרימת הדם ויזרים דם ללב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *