אדם צעיר עזר לאישה מבוגרת להחליף גלגל במכונית – ורק אחר כך הוא הבין למה זה הוביל…

כשאישה מבוגרת סבלה מפנצ'ר באחד מגלגלי המכונית שלה, היא לא ידעה איך היא תגיע הביתה.

אדם צעיר נסע לאורך הכביש הכפרי וראה את המכונית בצידי הדרך.

הוא הבחין באישה יושבת שפופה בתוך המכונית, עם מבט מודאג על פניה. היא החליט לעצור ולעזור לה.

האישה חששה כשהיא ראתה את האדם הזר מתקרב אליה. מה הוא רוצה? האם הוא באמת רוצה לעזור לי?

אבל מכיוון שהיא לא ידעה איך לתקן את הפנצ'ר בעצמה, לא הייתה לה ברירה. היא הראתה לו איפה נמצא גלגל הספייר, והוא החליף אותו במהרה.

האישה הודתה לגבר והציעה לשלם לו עבור העבודה. אבל הוא לא רצה לקחת ממנה כסף. במקום, הוא פשוט אמר לה, "פשוט תחשבי עלי כשתראי מישהו שזקוק לעזרה. תזכרי את בראיין אנדרסון ותשלמי על מעשה טוב בעזרת מעשה טוב".

האיש עזב. האישה המבוגרת התרשמה מאוד מהמעשה טוב הלב שלו עד כדי שהרגישה קצת מסוחררת. היא חזרה למכונית שלה, והמשיכה בנסיעה במעלה הכביש, ועזרה בבית קפה קטן.

כשנכנסה לבית הקפה, מלצרית חייכנית קיבלה את פניה. המלצרית הציעה לה מגבת כדי שתוכל להתייבש אחרי שנרטבה בגשם. ברגע הזה האישה המבוגרת הבחינה שהמלצרית בהריון בשלב מתקדם מאוד. סביר להניח שהיא הייתה עייפה מאוד, ועדיין היא נראתה והתנהגה כמו האדם הכי שמח ונחמד בעולם.

האישה המבוגרת הזמינה כוס לימונדה ושתתה אותה במהירות. ואז היא נזכרה בבראיין אנדרסון. היא הניחה שטר של 100$ עבור המשקה, וכשהמלצרית הלכה כדי להביא לה עודף, האישה המבוגרת כבר יצאה מבית הקפה ונסעה.

ואז המלצרית ראתה פתק שהאישה המבוגרת השאירה: "אדם נחמד עזר לי על הכביש, עכשיו אני עוזרת לך". בתוך הפתק היו עוד 400$.

המלצרית הרגישה סחרחורת. התינוק היה אמור להיוולד בחודש לאחר מכן, והשבועות הקרובים היו אמורים להיות קשים מאוד. היא סיימה את המשמרת והלכה.

מספר שעות אחר כך היא סוף סוף הגיעה הביתה. היא נכנסה למיטה, וחשבה איזו ברת מזל היא. היא רכנה לכיוון בעלה, נישקה אותו על המצח ואמרה, "אני אוהבת אותך, בראיין אנדרסון…".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *