אדם חירש בסך הכל רצה לקנות קפה, אז המלצרית הגניבה לו פתק שגרם לנו לדמעות

רוב האנשים לא מבינים עד כמה זה מלחיץ עבור אנשים בעלי מוגבלות לעשות דברים רגילים כמו למשל להזמין כוס קפה. ואפילו אם הם כן שמים לב, כמה אנשים באמת עושים משהו כדי לעזור?

שמחנו מאוד לשמוע על הסיפור הזה של בריסטה שעשה מעל ומעבר כדי להפוך את החיים של אדם אחר לקלים יותר.

איבי פיראצ'ה, שנהיה חירש כשהיה בן שנתיים, הולך לבית קפה מקומי באופן קבוע שלוש פעמים בשבוע. הוא בדרך כלל מזמין את אותו הדבר – פרפצ'ינו קרמל.

אפילו שכל הבריסטות מכירים אותו ויודעים מה הוא עומד להזמין, איבי כותב את ההזמנה שלו בטלפון ומראה אותה לבריסטה.

אבל יום אחד, אחד מהבריסטות עשתה משהו ששינה הכל.

איבי הראה לבריסטה את הטלפון שלו בו היה רשום את ההזמנה הרגילה שלו. אבל להפתעתו הרבה של איבי, הבריסטה, קריסטל פיין, העבירה לו בתגובה פתק בכתב יד.

"אני לומדת את שפת הסימנים רק כדי שתהיה לך את אותה חוויה כמו כל אחד אחר", היה רשום בפתק.

אז קריסטל שאלה אותו בשפת הסימנים מה הוא רוצה לשתות.

איבי היה מופתע ונרגש מאוד מהעובדה שהיא למדה את שפת הסימנים בזמנה הפנוי רק כדי שהוא ירגיש נוח וטוב יותר.

"כל כך התרגשתי שהיא רצתה ללמוד את השפה. שפת הסימנים היא שפה שונה לגמרי וזה משהו שהיא עשתה רק בגללי? בגלל שאני לקוח חירש? התרשמתי מאוד", אמר איבי.

לפי בית הקפה, קריסטל פיין צפתה בשעות על גבי שעות של סרטונים ביוטיוב ולמדה שפת סימנים בסיסית כדי שתוכל לתת ללקוח הקבוע שלה את השירות שהיא חשבה שמגיע לו.

איבי כל כך התרגש מהמחווה של קריסטל שהוא היה חייב לשתף את זה עם העולם. הוא פרסם תמונה של הפתק שהיא נתנה לו בתקווה שעוד אנשים בעולם יבינו את קהילת החירשים.

רוב האנשים ודאי חושבים שמה שקריסטל עשתה היה מעל ומעבר לתפקיד שלה. אבל עבור קריסטל זה לא היה סיפור גדול.

"העבודה שלי היא לוודא שלאנשים תהיה את החוויה שהם מצפים לה וזה מה שנתתי לו", היא אמרה.

הודות למאמצים הנפלאים של קריסטל, איבי יכול עכשיו ללכת לבית הקפה האהוב עליו ולהזמין בדיוק כמו כל אחד אחר.

בבקשה שתפו את הסיפור אם גם אתם חושבים שצריך להלל ולשבח את מה שקריסטל עשתה עבור איבי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *