אדם החליט לפנק עצמו ליום ההולדת ולטוס במחלקה ראשונה, רק כדי לגרום לאמא עם תינוקת חולה לבכות

כל מי שטס עם תינוק במטוס יודע שזו יכולה להיות חוויה לא קלה. תינוקות הם לא צפויים, וצרחה או בכי אינה דבר אידיאלי כאשר אתם נמצאים במקום סגור עם הרבה מאוד אנשים שאתם לא מכירים.

ועדיין, קלסי זוויק לא יכלה לצפות איך נוסע אחד יגיב כאשר עלתה לטיסה מאורלנדו לפילדלפיה עם בתה בת ה 11 חודשים, לוסי.

היא הייתה בדרכה לבית חולים לילדים עם לוסי, שנולדה 11 שבועות לפני הזמן יחד עם התאומה הזהה שלה, אווה.

קלסי ישבה רק כמה דקות במושב שלה כאשר דיילת ניגשה אליה עם הודעה מנוסע אחר. המילים שלו השאירו אותה בדמעות…

כשלוסי הקטנה נולדה, היא הייתה כחולה ו'מאוד חולה'. נכנסה לעולם אחרי 29 שבועות בלבד, היא סבלה ממחלת ריאות כרונית כתוצאה מתסמונת מעבר דם בין עוברים – סיבוך ישיר של ההריון של קלסי. הריאות שלה קיבלו תמיכה זמן קצר אחרי שנולדה.

מספר חודשים אחר כך לוסי ואווה זכו ללכת הביתה, אחרי שנאלצו לשהות בטיפול נמרץ לילדים כל הזמן הזה. ועדיין, לוסי הייתה זקוקה לחמצן מסביב לשעון.

ככל שחלף הזמן, הצורך שלה לחמצן קטן יותר ויותר, אך היא עדיין הייתה זקוקה לו בזמן השינה ובטיסות. וזה מה גרם לנוסע ג'ייסון קנסלמן להתערב במהלך הטיסה.

קנסלמן הוא מהנדס תעשייה, והיה בדרכו הביתה ביום הולדתו. לפי הדיילי מייל, הוא הזמין לעצמו כרטיס למחלקה ראשונה בדיוק בגלל הסיבה הזו, הוא רצה לפנק את עצמו, ובזמן שהתמקם במושב שלו הוא הבחין בקלסי ולוסי עולות למטוס.

הוא הבחין במכונת החמצן של לוסי, אותה אי אפשר היה לשים בתאים מעל המושבים, והיא הייתה צריכה לעמוד ליד קלסי במשך כל הטיסה.

ג'ייסון רקח תכנית לפני שקרא לדיילת.

"היו לנו חיוכים על הפנים כשהיינו בדרכנו לראות את ה'חברים' שלה בבית החולים", הסבירה קלסי בפוסט בפייסבוק. "עלינו למטוס, התמקמנו ליד כיסא ליד החלון וצחקקנו על אלו שיצטרכו לשבת ליד התינוקת הצווחנית אך המאושרת שלי".

ברגע הזה הדיילת ניגשה אליה ואמר לה שאדם נחמד ממושב 2D מוכן להתחלף איתה בכיסאות.

"ויתרת על כיסא נוח במחלקה הראשונה עבורנו", כתבה קלסי.

ואכן, המחווה של ג'ייסון כל כך ריגשה את קלסי שהיא החלה לבכות. "לא מסוגלת לעצור את הדמעות, בכיתי כל הדרך לקדמת המטוס בזמן שבתי לוסי צוחקת! היא הרגישה את זה גם…אמיתי, טהור, טוב לב. חייכתי והודיתי לך כשהחלפנו כיסאות אבל לא זכיתי להודות לך כמו שצריך. אז…תודה לך. לא רק עבור המושב עצמו אלא גם בשביל ששמת לב. שראית אותנו והבנת שאולי הדברים לא תמיד קלים. שהחלטת שאתה רוצה לעשות משהו טוב עבור מישהו שאתה לא מכיר".

"זה הזכיר לי כמה טוב יש בעולם. אני לא יכולה לחכות לספר על זה ללוסי יום אחד. בינתיים…אני אעביר את זה הלאה. זו הייתה מחווה של מישהו שאמר, אני רואה אותך וזה מה שאני יכול לעשות בשבילך".

"כשהתיישבתי בכיסא המרווח שלי, לא יכולתי שלא להרהר. קודם כל, על הדרך שעברנו כשלא ידענו אם נוכל ללדת ילדים משלנו. נכנסו להיריון ואובחנו עם תסמונת מעבר דם בין עוברים, סיבוך נדיר. היינו צריכים באותו הרגע לטוס לקצה השני של המדינה כדי לעבור ניתוח של העוברים בזמן שהייתי בהריון. לא ידענו אם הן ישרדו את התהליך אבל הבנות האלה לוחמות! הן היו מדהימות!".

אפקט הגל

כפי שהוכח בפוסט של קלסי, למעשים כאלה יכול להיות אפקט הגל. מחווה טובת לב אולי לא נראית כמו משהו משמעותי באותו הרגע, אבל אלו מחוות כאלה שמוכיחות עצמן כמשהו גדול בטווח הארוך. אם כולנו היינו מנסים לעשות משהו אחד טוב עבור אדם אחר פעם בשבוע, העולם היה מקום הרבה יותר טוב לחיות בו.

אם אתם חושבים שיותר אנשים צריכים להראות חמלה ואדיבות כמו ג'ייסון, שתפו את הכתבה.

יחד, נוכל להפוך את העולם למקום טוב יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *