אדם הומלס שאל עובד של בורגר קינג "מה אני יכול לקנות ב 50 סנט?" – התשובה של הילד הדהימה את כולם

כאשר אנו עומדים מול אדם במצוקה, יש לנו שתי אפשרויות. למלמל משהו לא נחמד ולהתרחק ממנו, או לעזור. זה באמת אחד מהשניים.

יש כמובן נטייה לעזור לאנשים שאנו מכירים היטב, כמו משפחה או חברים ק רובים. אבל כשזה מגיע לאנשים זרים, והומלסים באופן ספציפי, לפעמים אנו מרגישים פחות מחויבים.

אולי אנחנו מפחדים, אולי אנו חושבים שמישהו אחר יעזור להם במקומנו, אולי אנחנו לא באמת חושבים שהם זקוקים לעזרה או שישתמשו בעזרה שלנו לדברים רעים כמו אלכוהול או סמים. לא משנה מה הסיבה, אנשים הומלסים הם מהאנשים הפגיעים ביותר שיש – והם בהחלט יכולים להשתמש בעזרה שהם מקבלים.

ונראה שעובד צעיר של בורגר קינג בשם מתיו רסנדז, מבין זאת היטב.

מתיו היה בעבודה ערב אחד כאשר אדם הומלס נכנס פנימה. זה לא היה מראה חריג עבור מתיו, לשרת הומלס במסעדה, אבל לאיש הזה הייתה שאלה לא רגילה.

האיש המוזנח ניגש לדלפק ושאל, "מה אני יכול לקבל תמורת 50 סנט?".

כשמתיו שמע את השאלה, היו לו שתי אופציות. לענות תשובה מציאותית: "כלום" – 50 סנט לא היו קונים לאיש אפילו את המנה הכי קטנה בתפריט. אבל זו לא הייתה תשובה שמתיו בחר לענות.

אקט של נדיבות

מתיו בחר את הארוחה הכי גדולה בתפריט – ושילם עליה מהכיס שלו.

הסיפור יכל להיגמר שם, אבל סועדת שהייתה במקום הייתה עדה למחווה טובת הלב של מתיו והחליטה להעביר את זה הלאה…ולתת למתיו טיפ של 100$!

אחרי ששמעה מה קרה באותו יום, אמו של מתיו, מישל רסנדז, הייתה גאה מאוד בבנה. מאוחר יותר היא החליטה לכתוב בפייסבוק על מה שקרה.

"רגע של אמא גאה!! מתיו עבד הערב ואדם הומלס נכנס למסעדה עם 50 סנט ושאל אם יש משהו בתפריט שהוא יכול לקנות. מתיו שאל אותו מה הוא היה מזמין אם היה יכול לבחור מה שהוא רוצה, והאיש אמר שכל דבר היה עוזר לרעב שלו. אז מתיו בחר ארוחה גדולה והשתמש בכרטיס האשראי שלו כדי לשלם על הארוחה של ההומלס. הוא נתן לו את הקבלה ואמר לו להירגע ולשבת בנחת ליד שולחן. הסיפור היה יכול להיגמר שם וזה היה סוף טוב, אבל מסתבר שאישה אחת צפתה בבן שלי בזמן המעשה הטוב שעשה. לא רק שהיא כתבה לחברה כדי ליידע אותם על העובד האכפתי וטוב הלב שעובד עבורם, אלא היא גם נתנה לבן שלי טיפ נדיב ביותרת! כל כך גאה להיות אמא שלו ואני יכולה לטפוח לעצמי על השכם בידיעה ששיחקתי תפקיד מרכזי בחינוך וגידול של הבחור הצעיר הזה עם הלב הענק.

יתכן ואם זה היה עובד אחר הוא היה אומר לאיש ההומלס לצאת מהמסעדה בלי שהוא אכל דבר. אך מתיו הוא בהחלט לא אחד מהאנשים האלה. הוא אדם צעיר ויוצא דופן שרוצה לשנות את הדרך בה מתייחסים להומלסים ואנשים נזקקים והוא קיבל תגמול על כך".

צפו בפוסט המקורי למטה:

עכשיו לזה קוראים קארמה! אנו בהחלט מאמינים שכאשר אתם עושים מעשה טוב, אתם תקבלו עבורו תגמול בשלב כזה או אחר. בואו נשתף את הסיפור הזה כדי להזכיר את זה לכולם וכדי לעשות כבוד למתיו על המחווה הנפלאה שלו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *