אבא הזמין 6 טיסות במהלך חג המולד – כשגיליתי למה הדמעות לא עצרו לרגע

חג המולד או כל חג אחר זו תקופה בה מתאספים ונפגשים עם בני המשפחה. אך למרבה הצער, כשלאנשים יש חיים עסוקים ובני משפחה גרים לפעמים רחוק אח מהשני, זה לא תמיד קל לערוך אירועים משפחתיים כאלה.

עבור האבא האל וון, בילוי זמן עם בתו, פירס, תמיד נמצא בראש סדר העדיפויות, אז כאשר הגיעה עונת החגים בארצות הברית הוא רצה לראות אותה כמה שיותר.

אבל הייתה בעיה אחת. פירס היא דיילת בחברת דלתא, והייתה צריכה לעבוד כל חג המולד, מה שאומר שהיא לא יכלה להיות עם המשפחה שלה בחג.

אבל להאל היה פתרון לבעיה ועכשיו מיליוני אנשים בכל העולם נדהמו מהמחווה האוהבת והמדהימה של האבא המסור.

ובכן, האל הבין שבתו האהובה לא תגיע הביתה לחגים, אז הוא עשה משהו ייחודי ביותר: הוא בא אליה לשמיים במקום.

למעשה, האל הזמין לעצמו לא פחות משש טיסות, רק כדי שיוכל לבלות זמן עם פירס במהלך החגים.

כמו חברות תעופה רבות, דלתא מציעה הטבות לבני משפחה והורים יכולים לטוס בחינם בתוך ארצות הברית על בסיס מקום פנוי, מה שאומר שהם יכולים לקבל מושב רק אם המטוס אינו מלא בלקוחות משלמים.

אבל למשפחת וון היה נס חג המולד: האל הצליח לעלות לכל שש הטיסות שרצה, הוא אפילו זכה בכיסא במחלקה ראשונה בטיסה אחת מפלורידה למישיגן, כתבה פירס בפייסבוק.

בזמן שהיה בטיסה הזו, האל שיתף את הסיפור שלו עם הנוסע שישב לידו, אדם בשם מייק לוי.

מייק כל כך התרגש מהסיפור שהוא מאוחר יותר סיפר אותו בעמוד הפייסבוק שלו, ופרסם תמונת סלפי שלו יחד עם האל ופירס שהייתה במדי הדיילת של דלתא.

"היה לי את העונג לשבת ליד האל בטיסה שלי חזרה הביתה. הבת שלו, פירס, הייתה הדיילת שלנו שהייתה צריכה לעבוד במהלך חג המולד :(. האל החליט שהוא יבלה את החג יחד עם הבת שלו. אז הוא טס בכל אחת מהטיסות שלה היום ומחר בכל רחבי המדינה כדי לבלות עם הבת שלו בחג המולד :). איזה אבא נפלא! מאחל לשניכם חג שמח!", כתב מייק לוי בפוסט.

הפוסט של מייק הפך ויראלי, ועשרות אלפי אנשים שיתפו והגיבו לו, והחמיאו לאב המסור.

"יש לה מזל שיש לה משפחה שאוהבת אותה כל כך", כתב אדם אחד.

"ייצוג אמיתי למה שבאמת חשוב בחיים. רוב המתנות בקופסאות יישכחו בקרוב. הזיכרון המתוק הזה יזכר לנצח", כתב אחר.

הכל בשביל הבת שלו

האל תמיד תמך בבחירות הקריירה של הבת שלו, אפילו שם את הכנפיים במדים שלה אחרי שהתקבלה לעבוד כדיילת.

אבל כמה חודשים אחרי שפירס החלה את העבודה הראשונה שלה כדיילת, האל סבל מתאונה מצערת ושבר את הצוואר. הוא נאלץ לעבור ניתוח, ולא יכל ללכת או לאכול בעצמו בתקופה הזו. היה אפילו חשש שהוא לעולם לא יוכל ללכת שוב.

למרבה המזל, אחרי כמה חודשים של עבודה קשה, האל החלים כמעט לגמרי, ויכל להרשות לעצמו לטוס ולבלות זמן עם הבת שלו בחג.

מאחורי הקלעים הייתה אמה האוהבת של פירס, שפירס אומרת שהקריבה למען הקבוצה: "מעולם לא הייתי בלי ההורים שלי בחג המולד, אז אמא שלי הקריבה ונשארה בבית עם כל חיות המחמד כדי שהוא יוכל לטייל איתי בפעם הראשונה מאז התאונה", היא אמרה.

איזה משפחה נפלאה וסיפור מדהים! שתפו אם האהבה של האל כלפי בתו חיממה גם לכם את הלב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *