in ,

סובלים מבטן נפוחה? כך תשימו סוף לבעיה, תוך פחות מ 24 שעות

בטן נפוחה זו בעיה שכיחה למדי.

זו בעיה שיכולה למנוע מכם לחיות חיים נוחים וליהנות מדברים פשוטים, אז זה בהחלט משהו שכדאי להיפטר ממנו.

למרבה המזל ישנם כמה דרכים שיעזרו לכם להיפטר מהסימפטומים הללו. אבל מה אם אתם צריכים פיתרון מהיר?

ובכן, חדשות טובות! ישנה שיטה שתעזור לכם להיפטר מהבטן הנפוחה תוך פחות מ 24 שעות.

מדוע אנו סובלים מנפיחות בבטן?

ישנם כמה גורמים לבטן נפוחה, וכתוצאה מכך, זו בעיה שיכולה להשפיע על כולם. אז מה בעצם הבעיה?

הנה רשימה של כמה סיבות שיכולות לגרום לבטן נפוחה:

  • מחזור, או בעיות הקשורות לשינויים הורמונלים
  • תפריט עשיר בלחם או מוצרי חלב
  • אלרגיות
  • חוסר יכולות של הגוף לעכל חלבון
  • לחץ
  • התייבשות
  • עצירות

איך להיפטר מזה

שתו מי לימון

דרך טובה לעורר את מערכת העיכול בבוקר היא לשתות מי לימון חמים. פרי ההדר הזה הוא אולי לא הכי טעים לכולם, אבל בהחלט כדאי שיהיה לכם לפחות לימון אחד בבית בכל רגע.

לימונים עוזרים לנטרל את רמת ה pH בגוף. הפרי משפר גם את העיכול ומסייע לפרק את המזון.

אלטרנטיבה טובה ללימון היא תה ירוק, תה שאנשים נהנים לשתות בבוקר גם ככה.

הסרת נוזלים

גורם שכיח לבטן נפוחה היא הצטברות של נוזלים. זה גורם להרגשת נפיחות ועליית משקל זמנית.

נסו לאכול מזון עשיר בסיבים ואשלגן – כמו למשל בננות. זה יכול לעזור לגוף להיפטר מהנוזלים המיותרים ולהעניק הקלה בתסמינים.

נסו קינואה

קינואה עשירה במינרליים מועילים, כולל סידן ומגנזיום – שני מינרלים שמסייעים עם בטן נפוחה.

הימנעו מסיבים 'לא נכונים'

יתכן מאוד ואתם רגישים לסיבים שגורמים לכם לבטן נפוחה. זה אפשרי במיוחד אם התפריט שלכם מורכב ממזונות עשירים בסיבים כמו שעועית וכרובית.

במקום נסו לאכול סיבים שנמצאים בשיבולת שועל, ירקות שורש, פירות, ועוד.

הפסיקו לאכול מוצרי חלב

אם אתם מרגישים 'בלאגן' בבטן אחרי אכילת מוצרי חלב – הפסיקו לאכול אותם.

הפסיקו לאכול יוגורט, חלב וגבינה אם אתם חושבים שהם גורמים לבעיה. זה שכיח מאוד, אז בהחלט כדאי לנסות את זה.

אכלו פירות טרופיים

פאפיה ואננס הם פירות מצוינים נגד בטן נפוחה.

הם מכילים פפאין וברומלין, שני אנזימים שעוזרים לעכל חלבונים ולפרק את המזון.

קראו תוויות

לחלק מהויטמינים יש תוספים כולל חיטה ולקטוז. זה כמובן יכול לגרום לבעיות אם אתם רגישים ללקטוז או גלוטן.

שניהם יכולים לגרום לבעיות בבטן. בדקו את התוויות וודאו שאין בתוספים או תרופות גלוטן, סוכר, לקטוז או כל דבר אחר שיכול לגרום לכם לאי נוחות.

והכי חשוב: נסו לא להילחץ!

זכרו שהבטן שלכם יכולה להגיב בצורה שלילית ללחץ. וזה כמובן נכון הרבה יותר אם אתם חיים חיים לחוצים. בעיות נגרמות לעתים קרובות מלחץ, ולא דווקא הבטן עצמה. נסו כמיטב יכולתם לקחת דברים בקלות ולטפל בעצמכם טוב יותר.

אם אתם סובלים מבעיות בבטן, אל תתעלמו מהן.

טיפול נכון ותשומת לב לסימנים יכולים לשפר את איכות החיים שלכם בצורה ניכרת.

שתפו את המידע החשוב הזה עם חברים ומשפחה כדי שגם הם יחשפו למידע החשוב הזה. 

אמא מצאה את התינוקת בת 3 השבועות שלה מחוסרת הכרה אחרי נסיעה ארוכה – מיד מזהירה את כל ההורים מפני הסכנה הנסתרת

בטן שטוחה: 6 תרגילים פשוטים וקלים שאתם יכולים לעשות בזמן שאתם יושבים