אם תנשפו על האגודל, זה האפקט המפתיע שיש לזה על הגוף שלכם

הפעלת לחץ על מקומות מסוימים בגוף לא רק מסיתות את תשומת הלב מהמחלה, אלא גם תספק ריפוי יעיל שיכול לעזור לגוף להתגבר על כאבים, דאגות ומחלות.

בעזרת השיטות הללו תוכלו להקל על כאבים ודאגות.

להקל על כאב גרון

כאשר אתם מרגישים שעומד להגיע הדגדוג המציק הזה בגרון, נסו לגרד את האוזן! ד"ר סקוט שייפר הוא מנהל מרכז לרפואת אף, אוזן, גרון והוא ממליץ על השיטה הזו. הוא מסביר, "כאשר יש גירוי של העצבים באוזן, זה יוצר רפלקס בגרון שיכול לגרום להתכווצות שרירים. ההתכווצות הזו מקלה על הכאב".

הרגעת העצבים

אם אתם נהיים לחוצים וצריכים להרגיע את עצמכם, אז פזרו קצת מים קרים על הפנים. באופן טבעי אתם תעצרו את הנשימה בזמן שתרגישו את הקרירות על העור שלכם. הפעולה הזאת עובדת על המוח וגורמת לו להפעיל את רפלקס צלילה. זה יגרום לגוף שלכם להשתמש בצורה טובה יותר בחמצן וירגיע אתכם. זה תרגיל מתועד ומוכח שמקרר אתכם בצורה פיזית ומנטלית.

תהיו אמיצים בזמן שאתם תורמים דם

אם אתם תורמים דם אבל מפחדים מהמחט, אז נסו להשתעל קצת רגע לפני שמחדירים את המחט. הסחת הדעת הקטנה הזו מספיקה כדי להסית את המוח שלכם מהכאב. רק חשוב שתיידעו את האחות שאתם עומדים להשתעל על מנת שלא תופתע.

לטפל בצינון

עשו זאת בתורות, קודם כל לחצו את הלשון לחלק העליון של הפה שלכם, ואז לחצו עם אצבע אחת על כל אחת מהגבות. הפעולה הזאת מנענעת את עצם האף וגורמת לליחה להשתחרר. אחרי 20 שניות אתם אמורים לנשום בצורה רגילה שוב!

הפחתת הסיכון לכוויות על העור

לחצו את כריות האצבעות של האזור שקיבלתם כוויה. זה מחזיר את העור לטמפרטורת הגוף, ומפחית את הסיכון לשלפוחיות. ריפוי טבעי בלי צלקות זו התוצאה.

להעלים כאב שיניים

שיניים רגישות יכולות להציק. זה יעזור לכם מאוד. קחו שקית קרח והניחו על היד, ברגע שאתם מתחילים להרגיש את הכאב, שפשפו אותה קדימה ואחורה בין האגודל לאצבע המורה, מכיוון שזה אזור עצבי מוליך. האזור מעביר סימני כאב כל הדרך מהיד, לפה ולמוח. הקרירות חוסמת את המסרים שמנסים להישלח, וכך הכאב לא מורגש.

תעלימו את הלחצים לנצח

פרפרים בבטן? עומדים לנאום מול הכיתה? זו בהחלט יכולה להיות משימה קשה, אבל הטריק הזה בהחלט יעזור לכם. נשפו על האגודל. כן כן, בדיוק כך. זה אולי נשמע יותר מדי פשוט (וגם מוזר), אבל זה עובד. זה מאזן את הנשימה ושולט בעצב התועה, מאט את קצב הלב ומעלים את הלחץ שאתם מרגישים.

היפטרו ממיגרנות עכשיו

מיגרנות הן לא דבר קל בכלל. בעזרת טכניקה עתיקה שמשתמשת בנקודות לחץ אתם יכולים להקל על כאבי המיגרנות. קחו את האגודל ואת האצבע המורה של יד אחת ולחצו על האזור בין האגודל לאצבע המורה של היד השנייה. החזיקו ולחצו במשך 2 דקות על כל יד. סובבו את האצבעות בצורה עיגולית ועדינה. זה מאפשר לדם לזרום החוצה מהראש והצוואר, פותח את חסימת האנרגיה.

הנה דרכים נוספים להקל על מיגרנות בעזרת נקודות לחץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *