כריס ג'ונסון: יש לי סיכוי טוב לנצח את אוסיין בולט במירוץ ל – 40 יארד

כריס ג'ונסון, הראנינג בק של הטנסי טייטאנס מליגת ה – NFL הוא מהיר. מאוד מהיר. ויתכן שהוא השחקן הכי מהיר ב – NFL.  

ג'ונסון רץ את ריצת ה – 40 יארד במהירות מטורפת של 4.24 שניות בקומביין בשנת 2008. אף אחד אומנם לא יודע באיזו מהירות אוסיין בולט ירוץ את ה – 40 יארד, אבל אנחנו כן יודעים שהוא נחשב לאיש הכי מהיר בעולם. אבל כל זה לא מנע מכריס ג'ונסון להצהיר שהוא היה מנצח את אוסיין בולט במירוץ.

 "אני חושב שאם הייתי ממשיך להתאמן באתלטיקה היה לי סיכוי טוב, אבל אני משחק פוטבול והוא אצן, אז זה שונה לגמרי" אמר ג'ונסון לטנסיאן "אבל אני עדיין חושב שהייתי מנצח אותו במירוץ 40 יארד. אם הייתי מתאמן לריצת 100 ו – 200 מטר אני חושב שהיה לי סיכוי טוב לנצח אותו".

"כשמתאמנים לפוטבול אנחנו עושים הרבה ספירנטים על 40 ו – 50 יארד. אנחנו לא מתאמנים כמו אתלטים. אם אתלטים היו מנסים לשחק פוטבול, זה היה שונה לגמרי בשבילם".

אוסיין בולט

 

ג'ונסון צודק. זה בהחלט יהיה שונה עבורם. אבל לרוץ 40 יארד זה לא בדיוק אותו הדבר כמו לרוץ באמצע המגרש ולקבל תאקל מליינבאקר ששוקל 110 קילו. כריס ג'ונסון כל כך מהיר, שהשדר גאס ג'ונסון הכניס את עצמו לבעיה לאחר שאמר "לכריס ג'ונסון יש מהירות שמספיקה לו לברוח משוטרים". גם אם זה נכון, אנחנו היינו שמים את הכסף של אוסיין בולט.

אין ספק שהביטחון העצמי שמפגין הראנינג בק המצוין יכול לעודד את אוהדי הטייטאנס לקראת העונה הקרובה, אבל אין ספק שהסיכויים של בולט לנצח כל מירוץ שרק צריך לרוץ בו הם גדולים.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


One thought on “כריס ג'ונסון: יש לי סיכוי טוב לנצח את אוסיין בולט במירוץ ל – 40 יארד”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *