תינוקת נמצאה קילומטר אחד בתוך הים אחרי שההורים שלה שהשתזפו על החוף שכחו ממנה

הדבר הכי חשוב שיש להגיד בתחילת הכתבה הוא שהתינוקת חולצה ושהיא בסדר גמור – אבל הזוועה של מה שהיה יכול להיות בהחלט לימדה את ההורים האלה לקח בצורה הכי מחרידה שיכולה להיות.

התינוקת בת ה 10 חודשים נמצאה צפה על צעצוע מתנפח כמעט קילומטר מהחוף. לכתוב את המילים הללו זה איום ונורא, אז תארו לכם את הסיטואציה במציאות.

by1

רוחות חזקות והזרמים של הים לקחו איתם את מלדה אילגין למסע מפחיד שהלך לכיוון האיים היווניים לסבוס. המשפחה התכוונה לבלות יום כיף בים קרוב לעיר קוצ'וקויו, טורקיה, כאשר התרחש הבלתי יאמן.

ערוץ החדשות הטורקי BGN מדווח שההורים של התינוקת שכחו לגמרי שהילדה שלהם נשארה בתוך מתקן מתנפח בתוך המים, ואם זה נכון, זאת פשוט שערורייה, בלשון המעטה.

כשהם נחים על החוף, הילדה שלהם, מלדה, צפה לה רחוק יותר ויותר אל תוך הים, אבל למרבה המזל משמר החופים הטורקי חילץ אותה בצורה דרמטית, ואנחנו יכולים לדווח בשמחה שמלדה נמצאת במצב טוב. הנה סרטון של החילוץ.

למרות ההקלה שבסיום השמח של הסיפור, אני עדיין בהלם שדבר כזה יכול לקרות. למרות הרגשת סימפתיה קלה כלפי רגשות האשמה שההורים ודאי מרגישים, אני עדיין לא מצליח להבין איך דבר כזה קורה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *