שתיתי מים עם דבש חם ולימון כל בוקר במשך שנה. זה מה שקרה

עד לפני כמה שנים, משקאות דבש ולימון היו משהו שקניתי מהרוקח כשהייתה לי שפעת. באופן טבעי, השקיות הקטנות הללו לא ממש עזרו, אז הייתי סקפטי כשהתחלתי את האתגר הזה. אך שתיית מי לימון אמיתיים ודבש אמיתי עם מים חמים הייתה חוויה אחרת לגמרי, ועם כל ההייפ וההתלהבות התחלתי מסע של 12 חודשים כדי לבדוק אם זה עושה פלאים כמו שכולם אומרים.

אני שמח לדווח שהומרתי באופן רשמי, והנה הסיבות מדוע:

לא חליתי בשפעת או צינון, ולא היו לי בעיות בבטן במהלך כל השנה

פשוטו כמשמעו. למרות שמדי פעם הרגשתי התחלה את מחלה (יותר מדי אפצ'י ביום, קצת עייפות, כאבי בטן קלים), שום דבר לא התפתח למשהו רציני. כמובן שהיו לי כמה ימים של עייפות וכאבי ראש מדי פעם, אבל לא משהו שצריך לספר עליו. ברגע שהמשכתי את המשטר, הדברים הללו פסוק. ועכשיו אני נשבע בדבש ובלימון שנהייתי כל כך זקן באופי שאני סוחב את שני המרכיבים הללו לכל מקום בו אני ישן, אם זה חברים או בתי מלון. ועם משפחה גדולה, כולל ילדים, תמיד יש מישהו שירגיש לא טוב, ואני שמח לדווח שאני כבר לא נדבק מהם, אפילו כשאחרים כן.

djd

אני כבר לא צריך קפה ונהייתי איש של בוקר

המרץ שאני מקבל מלימון ודבש על הבוקר הפך להיות משהו שאני משתוקק לו, וזה לא משאיר אותי עם כאבי ראש או דאון של קפאין. יש לי יותר אנרגיה ליותר זמן ואני מחייך הרבה יותר מהר בבוקר.

בעבר לקח לי לפחות שעה עד שהעין השנייה נפקחה, והפסקתי להתעצבן על כל אחד ואחת בבוקר, אבל עכשיו אני מציק לאנשים שאני אוהב בדרכים חדשות, כמו לשאול שאלות ולפתח איתם שיחות.

האנשים סביבי נהיו בריאים יותר – וזה הפרס הגדול מכולם

זה לקח הכי הרבה זמן: לשכנע את המשפחה שלי שדבש ולימון יכולים למנוע מהם לפתח מחלות.

אבל אחרי ששיחקתי את תפקיד הרופא ונתתי להם לשתות משיקוי הקסם זמנים הכי קשים שלהם, הם סוף סוף רואים את התועלות. כשהם אומרים – 'ואוו! זה עזר באופן מיידי!', אני מרגיש אושר. זה מזכיר לי שאני צריך להמשיך עם זה כל בוקר על מנת שלא אצטרך לרוקן חבילת טישיו כל פעם שיש לי צינון או שלא אסבול מכאבי בטן על הבוקר.

זאת הרגשה נפלאה לדעת שאני יכול לעזור לאלו שאני אוהב להרגיש טוב יותר בעזרת משהו כל כך פשוט וזמין.

המתכון שלי

בדרך כלל אני משתמש במיץ של חצי לימון, וכפית גדושה של דבש אורגני טהור. אני מוסיף מים חמים (לא רותחים), אך מספיק חמים כדי להמיס את הדבש. אני שותה את הכוס כמה שיותר מהר על מנת להכניס לגוף נוזלים ברגע שאני מתעורר.

אך כמובן שזה תלוי בלימון ודבש – יש לימונים חמוצים יותר, ויש דבש מתוק יותר. אז תתנסו עד שתגיעו לכמויות האופטימליות עבורכם.



מדוע זה עובד? יש לפחות 9 תועלות בריאותיות לשתיית תה דבש עם לימון בכל בוקר, אך השלוש האהובות עלי:

1. מגן עליכם מפני דלקות בדרכי השתן

מכיוון שהמשקה ששותים אותו על הבוקר מגרה את מערכת העיכול, מי דבש ולימון מונעים עצירות, הם גם עובדים בתור חומר משתנן, מנקים את דרכי השתן ומוודאים שלא יהיו זיהומים בדרכי השתן.

2. משפר את העיכול

כל חלק של המשקה עוזר בתהליך העיכול; לימון עוזר לכבד לייצר יותר מרה על מנת שתוכלו לעכל מזונות מורכבים ביתר קלות, ולספוג את החומרים המזינים שלהם בצורה טובה יותר. דבש הוא אנטי חיידקי ומגן עליכם מפני זיהומים אפשריים, ומוציא רעלים מהגוף.

3. גורם לכם לזהור מיופי ובריאות

ללימון יש תועלות רבות לעור, אך הוא גם מטהר את הדם ועוזר לייצר תאי דם חדשים. המים והדבש יוצרים שחזור בקטריאלי ובונה קולגן המחזק את העור.

אז הנה לכם…המשקה הזה עשה נפלאות עבורי ועבור משפחתי. נסו אותו והמליצו לאחרים!

מקור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *