רופאים מזהירים: אם אתן ישנות עם שיער רטוב, הפסיקו מיד! או שתתמודדו עם השלכות קטלניות

האמהות שלנו תמיד אמרו לנו שזה לא טוב ללכת לישון עם שיער רטוב או לח, מכיוון שאנו עלולים לחלות בצינון או דלקת ריאות. אז האם זה נכון?

לא בטוח, אבל שינה עם שיער רטוב כן עלולה להוביל לדברים לא טובים, ולמטה תמצאו רשימה של דברים שיגרמו לכן לייבש את השיער אחרי המקלחת, ולא להיכנס ישר למיטה.

קודם כל, הלחות שנשארת בשיער עלולה לגרום לדלקת בקרקפת, ולגרום לגירויים וגירודים. בנוסף, זה גורם נזק לנפח השיער מכיוון שהנקבוביות על הקרקפת גדלות.

זו הסיבה שלא מומלץ להישאר זמן רב עם מגבת על השיער אחרי המקלחת.

עוד נזקים ששיער רטוב במיטה עלול לגרום:

1. כאבי ראש

שינה עם שיער רטוב עלולה לגרום לכאבי ראש. זה קורה במהלך השינה כאשר טמפרטורת הגוף עולה. ככל שהגוף מתחמם, הלחות שנאספת במגבת העוטפת את השיער מסביב הראש גורמת לכאב ראש בגלל הבדלי הטמפרטורה.

2. שיער נשבר

שיער רטוב נשבר מהר ויותר בקלות. אם אתן מחליטות לישון עם שיער רטוב, סיכוי גדול יותר שהשיער שלכן ישבר. לכן חשוב מאוד לא ללכת לישון כשהשיער רטוב.

3. השיער יהיה דביק

אם תישנו עם שיער רטוב, אתן יכולות לצפות שהשיער שלכן יהיה דביק בוקר למחרת, כמו גם מלא קשרים.

4. זיהומים ודלקות

כריות הן מקום אידיאלי עבור חיידקים מכיוון שהם סופגים את הזיעה, תאי עור מתים ושמני גוף. שיער רטוב מעביר לחות לכרית שהופכת לקן גידול מושלם עבור התפתחות של חיידקים.

5. גירודים

שינה עם שיער רטוב יכולה לגרום לסוגים שונים של גירודים, זה בגלל הלחות שנוצרת על הקרקפת.

6. כאבי שרירים

שינויים פתאומיים בטמפרטורה גורמים לא רק לכאבי שרירים, אלא יכולים להוביל להתכווצויות ואפילו שיתוק בפנים. בסופו של דבר זה עלול להוביל, במקרים קיצוניים, לשיתוק של כל הגוף ואפילו מוות.

7. קשקשים

הקרקפת הלחה יכולה להפריע לפעולה של בלוטות החלב שנמצאת על הקרפקת. הן יכולות לייצר יותר או פחות שמן. זה עלול להפריע לרמת ה pH הטבעית של הקרקפת. וכתוצאה מכך, אתן תסבלו או מקשקשים או משמנוניות יתר.

אז אם אתן רוצות למנוע את כל המחלות והבעיות הללו, הימנעו משינה עם שיער רטוב. שמרו על אזור שינה יבש, שמרו על הבריאות שלכן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *