מחקר חדש קובע: נאדים עם ריח רע מסייעים למנוע סרטן ומועילים לאנשים שלידכם

נאדים הם חלק נורמלי מהחיים. מלבד העובדה שהם לפעמים גורמים לצחוק או מבוכה, נאדים הם אינדיקציה לבריאות מערכת העיכול של הגוף שלכם. נאד הוא הצטברות גזים והוא לא תמיד עושה צליל או משאיר ריח.

האדם הממוצע מפליץ 14 פעמים ביום. רובם יהיו שקטים ויכילו פחמן דו חמצני. כאשר נאד משאיר ריח חזק זה סימן שאתם מקבלים כמות בריאה של סיבים, ושיש כמות מספקת של חיידקים טובים במעיים שלכם.

fafs

ריח של נאד מגיע בעיקר ממימן גופרתי. כאשר המאכלים השונים שאכלתם מתעכלים, נוצרות תרכובות (כמו מימן גופרתי) שיוצרות מגוון של ריחות שמתלוות לגז. נאדים עם ריח רע מאוד הם אינדיקציה מצוינת שהכל עובד מצוין בתוך הבטן שלכם.



בעבר נערכו מחקרים שהראו שהרחת נאדים עם ריח רע של אנשים הם בעלי תועלת בריאותית למריח. הריח של המתאן יכול להפחית את הסיכוי לחלות במחלות שונות ומסייע לחיות חיים ארוכים יותר. מחלה אחת לדוגמא היא דמנציה. המימן הגופרתי משנה את הדרך בה האנזימים פועלים בתוך המחלה. כל זה, פלוס התועלת המיידית של ההפלצה, הופכת את הפעולה גסת הרוח לקצת יותר נסבלת.

אם הגזים שלכם מריחים רע בצורה קיצונית, זה לא בגלל שאתם לא בריאים. להיפך, זה אומר שאתם אוכלים מזונות אשר מייצרים כמות גדולה של מימן גופרתי. המשמעות היא שאתם כנראה אוכלים תפריט שמורכב מסיבים רבים. הפעם היחידה שאתם צריכים לדאוג בקשר לריח הרע של הנאדים שלכם זה כאשר מעורבים מוצרי חלב. אם אכילת מוצרי חלב גורמת לריח של הנאדים שלכם להחמיר, אז יתכן ואתם סובלים מרגישות ללקטוז.

אתם אומנם צריכים להיות מודעים למקומות בהם אתם מפליצים, אבל עכשיו אתם יודעים שאין לכם סיבה לחשוש מהם. אם הריח רע, אתם יודעים שאתם עושים משהו כמו שצריך. אפילו אם אתם לא מפליצים לעתים תכופות ואין לנאדים ריח רע, זה לא אומר שאתם לא בריאים. המשמעות היא שאתם פשוט צריכים לאכול קצת יותר סיבים.

One thought on “מחקר חדש קובע: נאדים עם ריח רע מסייעים למנוע סרטן ומועילים לאנשים שלידכם”

  1. אני לא מבין איך לא התייעצתם איתי בנושא.
    אני הצלתי שכונה שלמה במושב שלי מכל מיני מחלות מסוכנות ושאר מריעין בישין
    רק בזכות נפיחותי האדירות.
    שהרעידו אצתהשכונה לילה אחרי לילה במשך כמה שנים טובות מאז שהתגייסתי.
    אפילו בצבא היו מודעים ליכולות שלי וביקשו לצרפני לחיל הרפואה. אך עקב חששותי הכבדים מה יהיה עלי במילואים סירבתי .
    רק לא מזמן נפגעה היכולת שלי עקב בת זוגי שהתנהגה כמו דלילה וחשפה את סודי ומהלה במזונותי קרבוסילן.
    לאחר שזיהיתי זאת גירשתי אותה מביתי.
    כרגע אני מנסה לשקם את יכולותי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *