מחקר חדש קובע: בעלים מלחיצים את הנשים שלהם פי 2 מאשר הילדים

ההיסטוריה מלמדת שנשים יותר מעורבות ומושפעות בחיי הילדים שלהן מאשר גברים.

זה היה כך לפני שנים רבות, וזה עדיין כך היום. בימינו זה אומנם קצת שונה, כי נשים יוצאות לעבוד ומפרנסות את המשפחה כמו גברים, אך עדיין יש להן נטייה להיות יותר מעורבות בחיי הילדים שלהן מאשר האבות.

חינוך וגידול הילדים אינה משימה קלה, ולאמהות יש את הכשרון הזה שהן מפתחות יחד עם הניסיון. לטפל בכמה משימות בו זמנים מצריכה אותן להיות מרוכזות בכל רגע וזה גם גוזל חלק גדול מהזמן שלהן. האחריות הזו מתחילה מהשנייה הראשונה שהן מגלות שהן בהריון.

ואולי האתגר הגדול מכולם הוא להתעמת עם השלבים השונים של הילדים, וכל השלבים הם שונים וקשים כל אחד בדרך שלו. השלבים הללו אינם בלתי אפשריים, ואם לאמא יש את המסירות ואת האהבה, היא תצליח בהם, מה שהופך אמהות לנשים הכי מדהימות בעולם וחזקות בעולם.

אז אתם וודאי שואלים את עצמכם, איך האבא יכול לעזור?

חוסר תמיכה היא סיבה אמיתית בלחץ בחיי ההורות

הורות היא עבודה לשניים, ושני ההורים צריכים לקחת חלק שווה בגידול הילדים, אבל במציאות, ברוב המקרים, רוב העבודה נופלת על האמא.

לפי מחקרים שונים, האבות יכולים להלחיץ את האמהות הרבה יותר מאשר הילדים שלהן, ו 45% מהאמהות חושבות שהסיבה שהן לחוצות היא בגלל האבא.

נשים כמעט ולא שואלים את בן הזוג שלהן אם הם מכונים לשים הכל בצד, לתרום לתכניות המשותפות שלהם יחד, והשאלה הזו כמעט ולא נשאלת בגלל שזה נראה מובן מאליו. אם וכאשר זה לא קורה, הסיטואציה יכולה להלחיץ כל אחת.

לפי גברים, הבעיה טמונה בנשים, בגלל שהן לא מבקשות עזרה, ובגלל העובדה שהן חושבות שהן יכולות לתקן את כל הבעיות לבדן.

השורה התחתונה היא שזה חיוני שתהיה תקשורת בין שני ההורים, מכיוון שבעזרת דיבור אתם יכולים לפתור אי הבנות רבות. לחץ אינו דבר בריא למערכת היחסים, ובטח ובטח לא כשאתם הורים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *