לזוג נאצים מאוהיו נולד ילד שחור וזה מה שהם עשו…

מולי קראם – אם צעירה מאוהיו, ארצות הברית רוצה לתבוע או אפילו לשרוף את המרכז להזרעה המלאכותית בשיקגו. העניין הוא שבמרכז עשו "טעות קטנה" ונתנו לה זרע של גבר שחור-עור. הבעיה היא שהאישה ובעלה הם ניאו נאצים גזענים.

"איך אני אמורה להסתכל בעיניי החברים שלנו מהתנועה הניאו-נאצית?" – התלוננה האם הצעירה. "אני ובעלי נלחמנו כל החיים בשביל הטוהר של הגזע הלבן, התנגדנו לכהיי עור וכושים ופתאום נולד לנו היצור הזה. אתם יכולים לדמיין את הזוועה שלנו? יכול להיות שעמוק בלב אני אוהבת את "החצי בן-אדם" הזה, אבל אני עדיין נגעלת להסתכל עליו…", אמרה קראם.

lels
לפי דברי המרכז להזרעה המלאכותית, הזוג בחר בזרע של תורם מס' 380 – גבר לבן וגבוה. אך עובדי המרכז עשו טעות והתבלבלו בסיפרה אחת כך שהאישה קיבלה זרע של תורם שרחוק מלהיות "מהגזע הארי המושלם" מס' 330.

בעלה של האישה לא ציפה לטעות כזו, "פחדתי לספר לחברים שאני עקר וכל הנושא של בנק הזרע נשמר בסוד. עכשיו כולם חושבים שאישתי שכבה עם כושי! ממש בושה לכל החיים!".

לדברי הבעל הם מרגישים לא רצויים כי החברים הנאצים לא רוצים להיות איתם בקשר. עם זאת, בינתיים הזוג החליט לשמור את הילד, אך הם רוצים לתבוע את מרכז ההזרעה על הטעות הגורלית.

One thought on “לזוג נאצים מאוהיו נולד ילד שחור וזה מה שהם עשו…”

  1. סיפור מפוברק לגמרי. שטות חולנית. קראו לילדה "אבטיח"? זה שם גנאי לשחורים. הזוג בתמונה הוא זוג ניאו נאצי לא קשור לסיפור. הסיפור המקורי הוא על 2 נשים שאימצו מבנק זרע וקיבלו ילדה שחורה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *