ילד בן 3 אמר להורים שלו שמישהו מדבר אליו בלילה. אמא גילתה משהו מצמרר ומחריד

מה קורה כאשר הילד שלכם אומר שהוא שומע קולות בלילה?

באופן טבעי אתם אומרים לו שהכל בסדר ושאין מפלצות מתחבאות מתחת למיטה. בדרך כלל הילד ירגיש טוב יותר, והכל יהיה בסדר. אלא אם כן אתם טועים.

זה היה המקרה עם משפחה שגרה בוושינגטון. הם עברו את תהליך אי האמון כאשר הבן שלהם אמר להם שהוא מפחד בגלל שמישהו מדבר איתו בטלפון בלילה. בסיוטים הכי גרועים שלהם ג'יי ושרה לא דמיינו שהם טועים ושהילד שלהם צודק. ואיך כל זה קרה הוא פשוט מטורף, שלא לציין את הזוועה שההורים האלה היו צריכים לחוות.

מסתבר שאדם זר פרץ למוניטור לתינוקות שלהם ועקב אחרי התינוק בזמן שהוא מדבר דברים מטרידים אל תוך המוניטור.

"תתעורר ילד קטן, אבא מחפש אותך".

זה היה אחד הדברים המטרידים שג'יי האבא שמע במהלך הלילה, כשהוא מבין שזה מגיע מהמוניטור של התינוק. כאשר הוא קרא לאישתו שרה, הוא שמע, "נראה שמישהו מגיע, או מישהו נכנס לתמונה".

שניהם צפו וראו שהעדשה זזה מעצמה ועוקבת אחרי התנועות שלהם. הזוג נכנס לפניקה ומיד התקשר לחברה שמייצרת את המוניטור, Foscam. הם אמרו לזוג שיתכן ומישהו פרץ למוניטור, וההאקרים יכולים להשתמש באפליקציה בסמרטפון או בלפטופ כדי לשלוט במכשיר.

המכשירים היום מנסים להיות נגישים בכל עת להורים דרך אפליקציות ו WiFi, אבל כתוצאה מכך הם חשופים לעולם הרחב.



מה הפתרון? מלבד להיות 'אולד סקול' ולא להכניס מוניטורים עם חיבור לאינטרנט הביתה, תמיד כדאי להחליף את הסיסמא של המצלמה שלא תהיה תואמת לסיסמא של ה WiFi, ותמיד להתקין עדכוני תוכנה מיד כדי להבטיח את הפרטיות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *