חברה שלי מרחה את זה על כפות הידיים וחיכתה 15 דקות – וכל הקמטים שלה נעלמו!

נשים מטפלות בעור שלהן לא מעט, במיוחד עור הידיים מכיוון שהם החלקים הראשונים בגוף שמראים הזדקנות. זה בגלל שהעור על הידיים הוא דק מאוד. אבל בגב היד יש קצת שומן וכאשר סיבי ה קולגן והאלסטין מתחילים להתפרק, יש לזה שהשפעה שרואים מיד.

מה שמוסיף לאפקט הנזק הזה הוא שטיפת הידיים הקבועה והחשיפה לפגעי מזג האוויר. בכתבה הזו אתן תקראו על דברים שאתן יכולות לעשות כדי למזער את הנזק לידיים ואתן תידהמו מהתוצאות.

הנה כמה פתרונות ביתיים לכפות הידיים המושלמות:

1. כפות ידיים לחות

וזלין: מרחו וזלין על כפות הידיים ולבשו כפפות כותנה. הישארו כך במהלך הלילה.

שמן שקדים: טבלו את כפות הידיים בשמן שקדים, ולאחר מכן הכניסו אותן למים קרים והשאירו אותן במים במשך 5 דקות. לאחר מכן ייבשו ומרחו קרם לחות ולבשו כפפות כותנה. כמו בשיטה הראשונה, הישארו עם הכפפות במהלך הלילה.

2. כפות ידיים צעירות

שמן ורדים: עסו את כפות הידיים עם השמן בכל יום והן יעניקו לחות, אלסטיות וקשיחות לעור.

ביצים: הפרידו את החלבון. לאחר מכן, ערבבו עם כף אחת של דבש. בעזרת מברשת, מרחו את התערובת על כפות הידיים ותנו לה להתייבש לבד. בסוף שטפו את הידיים עם מים וסבון.

תפוח אדמה: השתמשו בתפוח אדמה בינוני. תאפו אותו. לאחר מכן, עשו ממנו פירה, והוסיפו 2 כפות שמן זית, 2 כפות דבש, וקצת חלב. שימו את הפירה במקרר, ומרחו אותו 2-3 פעמים בשבוע על כפות הידיים, כשבכל פעם תשאירו אותו 15 דקות על הידיים, לפני שאתן שוטפות עם מים וסבון.

3. כתמים גיל בכפות הידיים

לימון וסוכר: סחטו חצי לימון והוסיפו 2 כפות סוכר. כדי לגרום לזרימת דם, עסו את כפות הידיים עם הנוזל בתנועות מעגליות. בסוף, שטפו עם מים וסבון.

טיפים נוספים:

-מים חמים מייבשים את כפות הידיים, אז נסו להימנע

-הימנעו מקסיסת ציפורניים

-במהלך חודשי החורף, לבשו כפפות

שתפו את המידע החשוב הזה עם החברות והמשפחה שלכן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *