מתכון קסם לצמיחה מהירה ובריאה של השיער. אנשים בכל העולם בהלם מהתוצאות!

כשמישהו מתלונן על איבוד שיער או התקרחות, המחשבה הראשונה היא שהוא מזדקן. אבל הזדקנות היא לא הגורם היחידי. בגלל אורח החיים המודרני שלנו, הסביבה וגורמים נוספים כמו זיהום אוויר, לחץ ורעלים באוכל, אפילו אנשים צעירים מתחילים לסבול מאובדן שיער.

אובדן שיער הפך להיות אחד הפחדים הגדולים של שני המינים, והוא משפיע על הביטחון העצמי של כולם. שניצבים בפני הדילמה, אנשים משתמשים בשיטות שונות כדי לחזור למראה הישן שלהם, אבל בסופו של דבר הם בדרך כלל גורמים יותר נזק מתועלת.

כל הכימיקלים שחברות מפרסמות לא באמת מספקות את התוצאות הרצויות. ואז יש את האופציה של השתלת שיער, אבל זאת אופציה יקרה מאוד, ולא כולם יכולים להרשות לעצמם את זה.

אז איך תתמודדו עם בעיית אובדן השיער בלי שימוש בשיטות יקרות ולא אפקטיביות?

zki

אנחנו מביאים בפניכם שיטה בטוחה ומצוינת לטפל בהתקרחות ואובדן שיער, והאמת היא שזאת שיטה שעובדת מצוין, היא לא מצריכה שימוש בכימיקלים והיא טבעית לגמרי.

אתם יכולים להכין את הטיפול בבית. וכל מה שאתם צריכים זה 3 מרכיבים פשוטים.


המתכון:

מרכיבים:

*2 כפות שמן קיק
*חלמון ביצה (מביצה אחת)
*1 כף דבש אורגני

קחו קערה וערבבו את כל המרכיבים. ערבבו היטב עד שמתקבלת בלילה אחידה. מרחו את התערובת על שורשי השיער ואז לאורך כל השיער. שימו כובע מקלחת וחכו לפחות שעתיים.

שטפו את השיער עם שמפו/מרכך. חזרו על הפעולה פעם בשבוע למשך חודשיים.

התועלות של המרכיבים

שמן קיק – אנשים משתמשים בשמן קיק לאיבוד שיער במשך אלפי שנים. יש לו יכולות אנטי-פטרייתיות ואנטי-בקטריאליות חזקות ביותר. הוא מסייע להיפטר מקשקשים בשיער, ומזיהומים בקרקפת ובזקיקי השיער.

החומצה הריצינולית שנמצאת בשמן קיק עוזרת עוזרת לזרימת הדם להגיע לקרקפת ומסייעת בצמיחה מחודשת של השיער. מחקרים הראו ששמן קיק משפר את צמיחת השיער פי 5.

דבש – דבש הוא נוגד חמצון עוצמתי בעל תכונות אנטי פטרייתיות ואנטי-בקטריאליות. דבש אורגני עובד מצוין כשמרכך שיער שמונע התקרחות.

חלמון ביצה – בחלמון הביצה יש חומצות אמינו אשר מזינות את השיער. הוא מכיל חומרים מזינים המסייעים לצמיחה מהירה ובריאה של השיער. הביוטין שנמצא בחלמון מסייע לצמיחה מחודשת של זקיקי השיער והשורשים.

כאשר משלבים את שלושת המרכיבים מקבלים תרופה ביתית, טבעית ומצוינת אשר מסייעת לצמיחה מהירה ובריאה של השיער. אין צורך להשתמש בכימיקלים שהורסים את השיער עוד יותר. השיער שלכם יצמח שוב בזמן קצר, ויצמח בצורה בריאה יותר מקודם.

הביטחון העצמי יחזור אליכם, ואתם תרגישו נפלא!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *