זוכת 'מיס אינק' אוסטרליה החלה את אובססיית הקעקועים שלה כדי לכסות את הצלקות שעל גופה

נשים עם קעקועים זה דבר נפלא, לא רק שזה סקסי בטירוף, אבל יש קעקועים שנשים יכולות לעשות שעל גברים יראו פשוט לא טוב. מצטערים חבר'ה.

אז דמיינו לעצמכם את האושר שלנו כששמענו על בריטני אלסופ בת ה 22 שהוכתרה לאחרונה כ'מיס אינק' אוסטרליה 2015. לא רק אישה יפיפיה עם קעקועים מדהימים, הסיפור של בריטני הוא הרבה יותר מאשר לדפוק פוזות עם ביקיני.

למרות הפחד שלה ממחטים, בריטני אלסופ הייתה בת 16 כאשר עשתה את הקעקוע הראשון שלה. מתחננת לאמא שלה שתיתן לה לעשות קעקוע, בריטני החלה את סיפור האהבה עם קעקוע של צלב קטן ו-ורד על פרק כף היד. אבל היא הייתה מעוניינת לא רק באומנות. התשוקה שלה לקעקועים החלה כדרך שלה להתמודד עם בריונות קשה ממנה סבלה.

br1


"היו צוחקים עלי ומטרידים אותי כשהייתי צעירה מכיוון שהייתי אלרגית לעקיצות יתוש", היא אמרה ל DMA.

"היו לי צלקות על הרגליים שנראו כמו צלקות של אבעבועות רוח".

"תמיד אמרתי שיום אחד אעשה קעקועים ואסתיר את הצלקות".

כמו רוב תחרויות מלכת היופי ברחבי העולם, הדרך של בריטני לתואר כללה לבוש בגדי יום, בגדי ים, בגדים פורמליים, ולהראות כישרון כלשהו, בנוסף לאמנות הגוף המרהיבה שלה. ולמרות שהקעקועים של בריטני עזרו לה להימנע מבריונות, הזכייה שלה בתחרות דווקא גררה בריונות נוספת ברשת מאנשים שהעבירו ביקורת על סגנון החיים שלה.

br2

"זה היה קשה כאשר קראתי לראשונה את התגובות, הייתי בהלם שאנשים ביקרו אותי כך", היא אמרה.

"הם שאלו איך זה יראה כשאהיה מבוגרת יותר, אבל אף אחד לא יראה טוב בגיל מבוגר כפי שהוא נראה בגיל 20".

אבל למרבה המזל, תואר מיס אינק אוסטרליה יתן לבריטני הזדמנות להעניק בחזרה. היא תעזור למתחרות של התחרות הקרובה ותהיה שופטת במיס אינק 2016.

br3

זה יפה לראות שהיא לא נותנת לשונאים להשפיע עליה, והיא מתכננת להמשיך לעשות עוד קעקועים, למרות שהיא מודה שלא נשאר יותר מדי מקום.

"אני רוצה לכסות הכל, מלבד כפות הידיים, הצוואר והפנים", היא אמרה.

זה יפה לראות מישהי כמו בריטני משתמשת בחוויות השליליות שלה והופכת אותן למשהו חיובי. ולמרות שקעקועים הם לא בשביל כל אחד, הרבה אנשים יכולים ללמוד דבר או שניים מהאוסטרלית היפיפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *