זה מה שיקרה לגוף שלכם אם תלחצו על הנקודה הזאת בכף הרגל בכל יום

עם כל הכדורים והתרופות שיש לשוק להציע, הייתם חושבים שלכל בעיה שיש לכם יהיה פתרון. למרבה הצער, הרבה מאוד תרופות פשוט לא עובדות על אנשים מסוימים, ואם הן כבר עובדות הם מגיעות עם תופעות לוואי רבות שיוצרות בעיות נוספות.

אקופרסורה היא רפואה אלטרנטיבית שאנשים רבים משתמשים בה, ורבים (אם לא כולם) טוענים שהיא עובדת מצוין עבורם. יש בגוף נקודות לחץ רבות, אך נקודת ה LV3 נחשבת לנקודה 'הפופולרית' לשיפור הבריאות הכללית.

נקודת ה LV 3 הידועה גם בשם 'טאי צ'ונג', ממוקמת בכף הרגל, קרוב לעצמות המסרק. הפירוש הוא Liver 3 (כבד 3) בגלל הקשר שיש לנקודה למרידיאן הכבד שמחובר לנקודות שונות בגוף ויכול להשפיע על הבריאות בדרכים שונות. מה נקודת ה LV3 יכולה לעשות? הנה כמה דוגמאות להשפעה של ה LV3 על הגוף:

1. משחרר לחץ ומתח

הריכוז והחשיבה הצלולה שלכם יכולה להשתפר, על ידי הפחתת רמת הלחץ והקלה בתשישות.

2. משכך כאבים

נקודת ה LV3 קשורה לגב התחתון, ובכך היא יכולה להקל על כאבים. היא עוזרת להקל גם על בעיות באיברי המין, כולל כאבי מחזור. לחיצה על הנקודה עוזרת להקל גם על כאבי ראש ועיניים.

3. עיכול

ה LV 3 עוזרת עם בעיות בעיכול וכאבי בטן, וגם האנגאוברים! חילוף החומרים מנוהל דרך הנקודה הזאת, אז היא יכולה גם לעזור בהורדת משקל.

4. נגד דיכאון

עזבו את הכדורים נגד דכאון, נקודת ה LV3 יכולה להיות הפתרון עבורכם, במיוחד עם דכאון וחרדה. היא עוזרת להפחית לחץ ואינסומניה, וזה מתקשר באופן ישיר לעזרה בטיפול בדיכאון.

5. נלחמת נגד פרקינסון

דיקור הוא המפתח כאן, להבדיל מלחיצה. מסתבר שמשך שנים רבות השתמשו בנקודת ה LV 3 נגד הרעידות שמחלת הפרקינסון גורמת.

אז איך מוצאים את נקודת ה LV 3? בזמן שאתם יחפים, תמצאו את האזור בין הבוהן לאצבע שלידה, ואז תזיזו את שתי האצבעות הצידה ולמטה. ליד העצם הבולטת, שם נמצאת נקודת ה LV 3. כאשר אתם מוצאים את הנקודה, עסו את אותה בעדינות. חזרו על הפעולה, מספר פעמים ביום.

אתם יכולים לעסות את הנקודה ולהתנסות איתה ועם נקודות לחץ אחרות. אך עלולים להיות סיבוכים אם אתם סובלים מדלקת מפרקים שגרונית, דליות, או אם אתן בהריון – במצבים הללו, אל תבצעו את הלחיצות הללו. בנוסף, מחלות לב ו/או סרטן צריכים להרים דגל אדום, וחשוב להתייעץ עם רופא לפני שמבצעים את הלחיצות.

בנוסף, אל תנסו בעצמכם דיקור סיני – זה צריך להיות מבוצע רק על ידי אדם מוסמך ובעל רישיון.

שתפו את המידע החשוב הזה עם החברים והמשפחה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *