זה מה שיקרה לגוף שלכם אם תאכלו בכל יום כפית אחת של כורכום

לכורכום יש תועלות בריאותיות רבות! כורכום פופולרי מאוד בהודו, וגם בישראל, אבל בארצות הברית רק מתחילים לגלות את תבלין העל הזה.

מקור הכורכום הוא בהודו, אוספים את השורשים ואז מייבשים אותם בתנורים בחום קיצוני. לאחר מכן הופכים אותם לאבקה. כורכום הוא אחד התבלינים היפים והבוהקים, ואם הוא נדבק לבגדים או לידיים – הוא לא יורד בקלות!

התועלות הבריאותיות של כורכום כוללות הקלות בכאב, טיפול ומניעת דלקות, מונע הזדקנות, ואפילו יכול לעזור בטיפול במחלת הסרטן. כל זה מכפית כורכום אחת ביום. כורכומין הוא המרכיב הפעיל בכורכום והוא הכוח שמאחורי יכולות הלחימה של כורכום ברעלים שיש לנו בגוף.

הוא עוזר לתפקוד המוח גם. הוא שובר את מחסום הדם במוח ונקשר ישירות לפלאק. יש אנשים שאומרים שהוא יכול לטפל ו/או למנוע אלצהיימר ודמנציה. הסגולות האנטי-דלקתיות טובות בדיוק (אם לא יותר) מתרופות אנטי דלקתיות מבית המרקחת. כורכום יכול לעזור במחלות מעיים, דלקות פרקים, דלקת הלבלב, ומחלות ובעיות רבות.

כורכום עוזר גם לבריאות של הלב וכלי הדם, על ידי כך שכורכומין עוזר להסיר את הפלאק שמצטבר בעורקים ויכול למנוע היווצרת של קרישי דם. הוא גם יכול להפחית את רמות הכולסטרול.

הוא משפר את מערכת העיכול, נפיחות, בעיות גזים ובעיות אחרות במערכת העיכול. שימו לב! אם יש לכם בעיות בכיס המרה, לא מומלץ לצרוך כורכום על בסיס יומיומי!

כורכום הוא תבלין מגוון שאפשר להוסיף אותו לארוחות, מרקים, ואפילו שייקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *