זה גן החיות הגרוע עלי אדמות. חיות מורעבות שמתות מדי יום. חייבים להפסיק את זה!

גן חיות אינדונזי בשם 'סורבאיה' הוא הבית של מי שהיו פעם בעלי חיים מדהימים, אבל עכשיו הם הצל של עצמם כשהם דועכים לאט לאט בגלל טיפול רשלני ומזעזע במיוחד.

tt1

בעל חיים מרשים ויפיפיה בעבר, הטיגריס הזה עכשיו כולו עור ועצמות

tt2



ובכל חודש בעלי חיים מתים בגן החיות הזה. הם מתים מרעב ובגלל מחלות שלא מטופלות

tt3

זה לא דבר חדש. התנאים הללו קיימים כבר שנים רבות. בשנת 2002 צוין שלהנהלה ולצוות העובדים אין את ההכשרה המתאימה, ואפשר לראות את התוצאות. דוב עם בעיית עור איומה חי בכלוב קטן ומלוכלך.

tt4

ב 2010 כאשר המדינה לקחה בעלות על גן החיות, המצב רק החמיר. עובדים זמניים הובאו כדי להחליף את העובדים. בתמונה למטה אפשר לראות גמל אוכל, שזה מראה נדיר, כפי שאפשר לראות לפי מבנה הגוף שלו.

tt5

פילים נקשרים בשרשראות בשלוש רגליים, כשהשרשראות חודרות להם אל תוך הגוף. ולאף אחד לא אכפת.

tt6

חיות אחרות כבר לא מסוגלות לזוז מרוב חולשה.

tt7

זו אחת הג'ירפות האחרונות שמתה בגן החיות. לאחר מותה מצאו 20 ק"ג שקיות פלסטיק בתוך הקיבה שלה! כנראה מאשפה שהייתה מונחת בסביבתה, שלא נוקתה על ידי העובדים. עטיפות של ממתקים שהמבקרים זרקו ועוד.

tt8

גן החיות מאוכלס יתר על המידה. בעלי החיים חיים בזוהמה והם תמיד רעבים. כלואים 24 שעות ביממה בכלובים קטנים. אין להם תקווה. רק עצב וחושך.

tt9

תראו איפה הקופים נמצאים 24 שעות ביממה. כלובים קטנים שהם לא יכולים לזוז בהם.

tt10 tt11

כאן חי ההיפופותם

tt12



כ 200 שקנאים כלואים בכלוב הקטנטן הזה

tt13

המקום כל כך רע, שהוא קיבל את הכינוי 'גן חיות המוות'. קחו למשל את מייקל האריה. הוא היה בן 18 חודשים בלבד כשהוא נתלה על החוט הזה. העובדים מיהרו להחביא את הגופה של האריה על מנת שלא יהיו ראיות למשטרה.

tt14

עצב, חושך, ומוות. זה מה שקורה בגן החיות הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *