התרגילים הטובים ביותר לירכיים פנימיות: עשו אותם פעם ביום והרגליים שלכן יהיו חטובות ומדהימות!

כל אישה חולמת על רגליים חטובות שיראו נפלא בג'ינס. התרגילים הללו לירכיים יעזרו לכן להגשים את החלום, אם תעשו אותם באופן קבוע.

הצפרדע

התחילו בתנוחת שכיבה, עם הרגליים מורמות למעלה. העקבים צריכים להיות קרובים אחד לשני, ואצבעות הרגליים מופנות כלפי חוץ. ואז, התחילו לכופף את הברכיים וליישר אותן, בזמן שאתן מותחות את השרירים. חזרו על התרגיל ב 3 סטים של 10 חזרות, עם הפסקה של דקה בין הסטים.

kk1



כשהרגליים שלכן מפושקות לרוחב הכתפיים, והגוף ישר, מתחו את הידיים קדימה ועשו צעד הצידה עם רגל שמאל. ואז, כופפו את רגל ימין בברך ושבו עליה, בזמן שאתם שמים עליה את משקל הגוף שלכן. לאחר מכן, לאט לאט עמדו והעבירו את המשקל לרגל שמאל. חזרו על התרגיל 10-15 פעמים על כל רגל.

kk2

שכבו על הגב, עם ברכיים מכופפות, ושימו כדור בין הרגליים. את הידיים שימו בצידי הגוף, והרימו את הישבן וכווצו את שרירי הבטן. הישארו בתנוחה 30-60 שניות בזמן שאתן לוחצות על הכדור עם שתי הברכיים. חזרו לתנוחה ההתחלתית, וחזרו על התרגיל 5 פעמים.

kk3

שכבו על הגב עם ידיים על הרצפה. הרימו את הרגליים לגובה של 30 ס"מ והצליבו אותן 10 פעמים – כשאתן מדמות תנועה של מספריים. אל תעשו הפסקה, וחזרו על הפעולה 10 פעמים ב 3 סטים. אל תגעו ברצפה עם הרגליים בזמן שאתן מבצעות את התרגיל.

kk4



פשקו את הרגליים לרוחב הכתפיים ושימו חגורת גומי באמצע השוק. ואז, הרימו את רגל שמאל והזיזו אותה הצידה, כדי להילחם בהתנגדות הגומי. חזרו לתנוחה הראשונית, וחזרו על הפעולה 10 פעמים עם כל רגל.

kk5

שכבו על צד שמאל והשתמשו ביד כדי לתמוך בראש. ואז, כופפו את רגל ימין על הרצפה, שתהיה מול רגל שמאל. ואז, הרימו את רגל ימין לגובה של 30 ס"מ, 10-15 פעמים, וחזרו על הפעולה עם הרגל השנייה.

kk6

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *