השעון המעורר המטורף הזה בורח מכם כדי להבטיח שתתעוררו בבוקר

יש אנשים שאין להם שום בעיה להתעורר בבוקר. אבל יש אנשים שעבורם לקום בבוקר זה הדבר הכי קשה בעולם. הם יכוונו שלושה שעונים מעוררים, וילחצו על הנודניק שוב ושוב ושוב, כשלבסוף הם התעוררו באיחור של חצי שעה וכל היום שלהם יהיו לחוץ.

אבל עכשיו יש פיתרון לכל אלו שלא מצליחים לקום בבוקר וקוראים לו טוקי וקלוקי (Tocky and Clocky).

'טוקי וקלוקי' עובד בדרכים שונות (אך משלימות אחד את השני). טוקי קופץ מהשידה שליד המיטה שלכם, ואז מקפץ לו על הרצפה תוך כדי שהוא משמיע הרבה מאוד קולות חזקים, אז שאתם מצליחים להשתיק אותו. אתם אפילו יכולים להקליט הודעה אישית בעזרת המיקרופון שמשולב בתוך השעון. הודעה כמו 'יאללה צריך לקום לעבודה', או אם אתם רוצים להיות קצת יותר גסים משהו כמו 'Get The Fuck Up You Lazy Fuck'. מה שבא לכם.

toc2

לקלוקי לעומת זאת, יש גלגלים והוא יברח לכם ואתם תצטרכו לרדוף אחריו. היוצרים שלו מתארים אותו כ "חדשני ומקסים". אך אלה בטח לא יהיו המילים שתשתמשו כאשר אתם רודפים אחרי הנבלה הקטנה, כשטוקי עושה את אותה הפעולה המטורפת בצידו השני של החדר. אך הפעולה של השניים תבטיח שאתם תקומו ותישארו ערים, כי אחרי דבר כזה מי רוצה לחזור לישון? הפעולה הושלמה!

toc3

'טוקי וקלוקי' עולים 40$(טוקי) ו 50$(קלוקי) – אז ההוא עם הגלגלים זול יותר. מסכנים אלו שישנים במיטת שצריך להגיע אליה עם סולם או מדרגות. הם יצטרכו לרדוף אחרי השעון הארור ואולי להסתכן בשבירת הראש שלהם תוך כדי. אבל הם בטוח יתעוררו. אז הוא בהחלט עושה את העבודה.

אתם יכולים לקנות אותם כאן. אבל תרכשו אותם רק אם אתם ממש שונאים לקום בבוקר. תהיו בטוחים שאתם לא לבד. הנה 16 קשיים שאנשים ששונאים את הבוקר מכירים היטב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *