המרכיב הטבעי הזה שיש לכולם בבית מונע נשירת שיער, ומצמיח במהירות שיער חזק ובריא!

אבקת סודה לשתייה היא מרכיב מגוון ביותר. אפשר להשתמש בה לניקוי הבית, אבל אבקת סודה לשתייה יעילה גם בטיפול בבעיות בריאותיות.

האם חשבתם פעם לשים אבקת סודה לשתייה על השיער? לאבקת סודה לשתייה יש תועלות נפלאות בכל הקשור לשיער. אתם אפילו יכולים להשתמש בה כתחליף לשמפו הרגיל שלכם.

צמיחת שיער

המרכיב הבטוח והלא יקר הזה ינקה את השיער שלכם בצורה טבעית וישאיר אותו בריא. היום אנו מציגים בפניכם 3 סיבות למדוע כדאי לכם לשטוף את השיער עם אבקת סודה לשתייה.

  1. מסיר שאריות מוצרי שיער

אם אתם משתמשים במוצרים לשיער, אבקת סודה לשתייה תסיר את כל השאריות. שמפו, ספריי לשיער ומרכך משאירים שאריות אשר גורמים לשיער להיות שמנוני. הפתרון הוא אבקת סודה לשתייה אשר יטפח וינקה את השיער בצורה מושלמת.

  1. מסיר כלור

אם אתם אוהבים ללכת לבריכה, אתם ודאי יודעים איזה נזק כלור יכול לעשות לשיער. לפעמים הוא אפילו יכול לצבוע את השיער. אבקת סודה לשתייה תסיר את הכלור מהקרקפת והשיער, ותשמור עליהם מפני נזקים.

  1. מסייע לצמיחת השיער

כאשר השיער שלכם מושפע מכימיקלים, הצמיחה שלו עלולה להיפגע. אבקת סודה לשתייה תנקה את השיער שלכם טוב יותר מכל שמפו שאתם משתמשים.

אבקת סודה לשתייה מסייעת להיפטר מלכלוך בשיער והוא יצמח מהר וחזק יותר. כדי להכין שמפו מאבקת סודה לשתייה אתם צריכים לערבב אבקת סודה לשתייה עם מים ביחס של 3:1.

ככל שיש לכם יותר שיער, כך אתם צריכים יותר שמפו. לדוגמא, השתמשו בכף אחת של אבקת סודה לשתייה ו 6 כפות של מים – לשיער ארוך. ניתן להשתמש באבקת סודה לשתייה גם על שיער יבש.

כל מה שעליכם לעשות זה למרוח את התערובת מהשורשים החוצה. תנו לתערובת לשבת כמה דקות, ואז שטפו את השיער עם מים חמים.

זה הכל. תנו לזה ניסיון. לא תצטערו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *