המנתח הכירורגי הזה לא האמין בעולם הבא עד שנכנס לקומה ששינתה את דעתו

ד"ר אבן אלכסנדר לא האמין בעולם הבא או ברעיון של נשמות נצחיות. הוא שמע על חוויות של כמעט מוות בעבר אבל החשיב את הסיפורים הללו לפנטזיות או הזיות. אחרי הכל, הוא הקדיש את רוב חייו לקריירת הנוירוכירורגית שלו, והמסלול הזה גרם לו לפקפק ברעיון של גן עדן או אלוהים. אך לילה אחד שינה את הפרספקטיבה שלו באופן דרמטי. 

אלכסנדר זוכר שהתעורר באמצע הלילה אחרי כאב אדיר, הוא מתאר את הכאב 'כאילו רכבת מסע התנגשה בך'. הוא חשב שזאת הייתה התכווצות שרירים פשוטה, אך הסתבר שזה היה מקרה נדיר של דלקת קרום המוח שהשפיע על המוח שלו. המנתח הכירורגי נכנס לקומה לפני שהגיע לבית החולים. שבעת הימים הבאים היו קשים ביותר עבור משפחתו. אלכסנדר לא הראה שום סימנים של פעילות מוחית, והרופאים כבר יידעו את אישתו שהוא כנראה לא יתעורר לעולם. המצב לא נראה טוב עבור משפחתו של אלכסנדר, אבל הם לא ידעו שהאמונות של הרופא עומדות להשתנות באופן קיצוני.

במהלך התקופה שהמוח שלו למעשה לא פעל, אלכסנדר תאר שהוא הודרך דרך העולם הבא על ידי כוח מסתורי כשהוא לומד על המהות שלו עד שנאמר לו לחזור לחיים. ביום השביעי של הקומה, הוא לפתע התעורר והחלים בצורה מדהימה.

צפו בסרטון ושמעו את החוויה המטלטלת שעבר אבן אלכסנדר. האם אתם מאמינים בעולם הבא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *