הכלב חזר הביתה עם שקית. אבל מה שהיה בפנים הדהים את כל העולם

הכלב פוי חיפש לו אוכל במזבלה במחוז תא רואה שבתאילנד. אבל הוא מצא משהו אחר לגמרי. עכשיו כל תאילנד מהללת את הכלב וקוראת לו גיבור.

התושבים מקומיים מכירים את פוי ויודעים שהוא מסתובב לו לבדו באזור ומפעם לפעם גם נובח על עוברים ושבים. הוא מעולם לא נהג להביא איתו דברים הביתה, אבל הפעם הזאת הייתה שונה. 

pi1

פוי חיפש אוכל במזבלה כאשר הוא מצא שקית לבנה שהכילה משהו מוזר. בזהירות, הוא הרים את השקית עם הפה ולקח אותה על הדרך הביתה לבעלים שלו גומנרד ת'ונגמק. הוא הניח את השקית על המרפסת והחל לנבוח. 

האחיינית של גומנרד שמעה את הנביחות של פוי ויצאה החוצה. כאשר היא בדקה את השקית היא הייתה בשוק. בתוך השקית הייתה תינוקת קטנה שזה עתה נולדה.



pi2

הם עטפו את התינוקת בשמיכות ומיהרו לבית החולים. בבית החולים הם גילו שהיא נולדה חודשיים מוקדם מדי במשקל של 2.5 ק"ג. 

pi3

הממשלה חושדת שהאמא של התינוקת היא נערה ממחזור אחר ושהיא נטשה את התינוקת מכיוון שלא יכלה לדאוג לה. אם פוי לא היה שם, התינוקת לא הייתה היום בחיים. 

pi4



זמן מה אחרי החילוץ, ביוני 2013, פוי קיבל מדליה והבעלים שלו קיבל 300 דולר. המשפחה שמחה מאוד מהכסף שקיבלה, מכיוון שהיא הייתה ענייה מאוד. 

pi5

"זה היה מזל גדול שפוי מצא את הילדה. זאת הייתה הפתעה עבורנו מכיוון שהוא מעולם לא הביא משהו הביתה. כנראה שזה היה הגורל". אמר ת'ונגמק לעיתון מקומי. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *