היא שפכה חומץ למכונת הכביסה בגלל סיבה אחת גאונית. אני חייב לנסות את זה!

כיבוס הבגדים הוא עסק בעייתי: אתם יכולים לעשות טעויות רבות ומציאת נוזל הכביסה הנכון הוא לא עסק קל. אבל כל מה שאתם צריכים זה מוצר אחד שכיח בכל כביסה, והוא יחסוך לכם זמן, כסף ועצבים. פשוט תשפכו קצת חומץ אל תוך תוף המכונה ואתם תיהנו מ 10 יתרונות נפלאים.

לפני שאתם מכניסים את הבגדים, שפכו חצי כוס חומץ על הבגדים. זה מחזק את האפקט של נוזל הכביסה שלכם, מונע מדהייה של צבעים, ומפחית את שאריות הסבון שלפעמים נשארים על הבגדים לאחר הכביסה.

lerm

טיפ נוסף

שפכו קצת חומץ בתא של המרכך במכונה. לחומץ את יש אותו האפקט, אבל הוא רך יותר – ויותר ידידותי לסביבה. החומץ מסיר כתמים מבגדים לבנים.

אם אתם משתמשים באבקת כביסה, אתם יודעים שלפעמים נשארים כתמי אבקה על הבגדים. זה יכול לגרום לגירוי לעור. הוספת חצי כוס חומץ פותרת את הבעיה.



אפילו אם זה נשמע מגוחך, זה נכון: הנוזל עם הריח החזק עוזר לנטרל ריחות לא נעימים כמו ריח של סיגריות מהבגדים. אם יש לכם בגדים עם כתמים עקשניים, שימו אותם בדלי עם מים חמים והוסיפו חצי כוס חומץ. השאירו את הבגדים במהלך הלילה, ושטפו אותם לאחר מכן בצורה רגילה במכונת הכביסה. אתם יכולים גם לנסות לרסס חומץ ולקרצף את הכתמים. קשה מאוד להסיר שערות של בעלי חיים, אך חומץ יכול לעזור גם בזה. אחרי הייבוש, השערות המעצבנות האלה לא נדבקות לבגד.

לפעמים בגדים יוצרים חשמל סטטי, וגם כאן חומץ עוזר מצוין. הוסיפו 6 כפות חומץ לגיגית מים חמים והשאירו את הבגדים 30 דקות. בעזרת השיטה הזאת, אתם יכולים לנקות בגדים עדינים כמו תחתונים ובגדי ים.

ואחרון חביב, אפשר לנקות ולהסיר אבנית ממכונת הכביסה – בלי שימוש בכימיקלים! לא תמיד צריך להשתמש במוצרים כימיים ורעילים. לפעמים כל מה שאתם צריכים נמצא בארון המטבח שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *