הבעלים של הכלבים האלה לוקחים את תספורת הכלבים לרמה אחרת לגמרי. אני לא מאמין שזה אמיתי!

לספר את הכלב זה לא דבר מוזר. אם לכלב שלכם יש פרווה ארוכה, או שהוא משיר הרבה שיער, ודאי יצא לכם ללכת לספר כלבים. אבל בגלל שבני האדם הם בני אדם, אתם לא צריכים להיות מופתעים שיש אנשים שלוקחים את כל עניין התספורת לכלב לרמה אחרת וביזארית ביותר. 

וכשאני אומר ביזארי, אני מתכוון להזוי כמה שזה ביזארי.

dr1 dr2

קבלו את היצירה של הקריאייטיבית של תספורת כלבים, שלמרבה המזל הכלבים לא מודעים למה שעשו להם ואיך שהם נראים. כפי שאתם יכולים לראות האנשים האלה הפכו את הכלבים שלהם לדמויות מהחבובות ועד לתספורת מתרבות הפופ.

dr3 dr4 dr5

בהרשי, פנסילבניה, מתקיימת תחרות תספורות הכלבים הגדולה בארצות הברית. זאת תחרות בה הבעלים הופכים את הכלבים שלהם ליצירות אמנות מהלכות על ארבע. הבעלים של הכלבים מבלים חודשים בתכנון התספורת כשהם משתמשים בצבעי מים, לא רעילים ולא קבועים. הם משתמשים גם בכלים עיצוביים, ובאביזרים איתם הם יעשו מופע קטן כדי להרשים את השופטים.

dr6 dr7 dr8 REU USA/

הפודל הוא הגזע הפופולרי ביותר בתחרויות האלה הודות לפרווה העבה שלו. אנשים רבים לא רואים הבדל בין לפסל עץ או אבן לבין תספורת לכלב והם מבלים שעות בהכנת התספורת על מנת שכל הפרטים יהיו מדויקים. חלק גדול מתהליך היצירה נעשה מול השופטים, כך שהמתחרים צריכים להראות את היכולות שלהם ברגע האמת.

dr10 dr11 dr12 dr13 dr14 dr15

הנה מבט מקרוב על המתחרים בהרשי, פנסילבניה, וכפי שאפשר לראות, המתחרים עצמם לא פחות צבעוניים מהכלבים שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *