הבדיקה הביתית והמהירה הזו תעזור לכם לגלות אם אתם סובלים מבעיות בריאותיות

חשוב מאוד שנשמור על הבריאות שלנו, מכיוון שתלוי עם מה אנחנו מתמודדים, זה יכול להציל את חיינו. ואתם יכולים אפילו לבדוק את עצמכם בלי לצאת מהבית.

ישנם אנשים שמזניחים את הבריאות שלהם ולא הולכים לרופא בתדירות הרצויה. לפעמים הם מבטלים תורים ומבטיחים לקבוע חדשים, אך לא עושים זאת. בכתבה הזו, אנו נראה לכם איך לבדוק את הבריאות שלכם תוך דקה אחת בלבד.

אתם צריכים לקחת כפית ואז לגרד אותה על פני הלשון שלכם. וודאו שהלשון שלכם רטובה עם רוק. לאחר מכן, הכניסו את הכפית לשקית ניילון והניחו אותה מתחת למנורה חזקה, כמו מנורת שולחן. לאחר מכן, חכו דקה ובדקו את הכפית.

אם הכפית נקייה ובלי כתמים או ריח רע, זה אומר שהאיבריים הפנימיים שלכם בריאים. אך אם אתם מבחינים שמשהו אינו כשורה, יתכן וזה אומר שאתם סובלים מבעיה כלשהי.

אם יש ריח רע מהכפית:

אם אתם מריחים ריח חזק ורקוב מהכפית, יתכן ויש לכם בעיה בריאות. זה ריח גרוע בהרבה מסתם ריח רע מהפה. זה עלול להעיד שיש לכם בעיה של זיהום, ואולי אפילו סרטן.

כשהריח פירותי ומתקתק, יתכן ויש לכם סוכרת. אם הגוף שלכם אינו מעכל סוכר כמו שצריך, רמת הסוכר בדם עולה, והתאים שלכם יתחילו לשרוף שומן בשביל לקבל אנרגיה. זה יכול להוביל לקטון, מה שגורם להבל הפה שלכם להריח כמו פירות.

אם הריח מהכפית מזכיר אמוניה, יתכן ויש לכם בעיה בכליות. הריח הזה יכול להיות סימן לאי ספיקת כליות.

אם יש כתמים על הכפית

אם הכתמים על הכפית צהובים או לבנים, עם שכבה עבה, זה אומר שיש לכם בעיה עם בלוטת התריס. ההמרה של בטא קרוטן לויטמין A תלויה בהורמון בלוטת התריס. מחסור בויטמין A יכול להופיע כהיווצרות של קרוטן שהוא צהבהב.



אם הכתם סגול, זו יכול להיות אינדיקציה לזרימת דם לקויה או רמה גבוהה של כולסטרול. זו עלולה להיות גם אינדיקציה לברונכיט. ברונכיט חוסמת את זרימת האוויר אשקר מזרימה חמצן לזרימת הדם, והתוצאה היא גוון סגלגל.

אם הכתמים לבנים, זה אומר שאתם סובלים מזיהום כלשהו בדרכי הנשימה. צבע לבן על הלשון יכול להיווצר כתוצאה של וירוסים וזיהומים שונים.

אם הכתם בצבע כתום, זה יכול להיות סימן למחלת כליות. מחלת כליות כרונית יכולה לגרום לרקמות בפה להיראות חיוורים בגלל אנמיה, או כתומים בגלל שכבות קרוטן.

אז קחו כפית ובצעו את הבדיקה הזו. יתכן ואתם סובלים מבעיה כלשהי ואפילו לא מודעים לזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *