האמא הזו איבדה את בתה בגלל טעות גורלית שעשתה בפייסבוק. אל תתנו שזה יקרה גם לכם!

האינטרנט והרשתות החברתיות יכולות להיות גם קללה וגם ברכה. האמא הזו למדה זאת בדרך הקשה. כולם צריכים להכיר את הסיפור שלה ולהגיע למסקנות הנכונות. זה נוגע לרווחת הילדים שלכם.

דמיינו לעצמכם שאתם גולשים בפייסבוק ומקבלים הצעת חברות מאדם זר. כפי שאמרנו, אתם לא מכירים אותו או אותה. אבל תמונת הפרופיל נראית נחמדה והיא איכשהו מדברת אליכם. אז אתם מקבלים את בקשת החברות. פשוט כך. מה כבר יכול לקרות?

psf

אתם שוכחים מזה בגלל שיש לכם דברים יותר חשובים לעשות: הבת שלכם (או הבן) הולכים לבית הספר בפעם ה ראשונה. אתם כל כך גאים בה, איך היא הכינה את עצמה ליום הגדול ואתם מעלים תמונה שלה לפייסבוק יחד עם הכיתוב: "איזה יום! לא מאמינה איך המתוקה שלי גדלה". ואתם אפילו מוסיפים קישור לבית הספר. שני קליקים – וסיימתם. אבל ההשלכות עלולות להיות מחרידות.



ומה שקורה אחר כך בסתר הוא דבר שבחיים לא הייתם חושבים עליו: האדם הזר שאישרתם את בקשת החברות שלו לפני מספר ימים, שמר את התמונה, העלה אותה לקטלוג ברשת ושלח אותה למאות גברים בכל ה עולם! והוסיף את התיאור:

"צעירה אמריקנית. אפילו לא בת 6! רק 10,000 דולר"

אין לכם מושג שזה קורה, מכיוון שהכל בסתר, מאחורי גבכם. אבל האימה האמיתית מתחילה כשאתם באים לאסוף את הבת שלכם מבית הספר מספר שבועות לאחר מכן – אבל היא לא נמצאת! אתם מחפשים בכל מקום, שואלים את כולם בזמן שאתם מתמלאים דמעות: "האם ראיתם את הבת שלי?".

מה שקורה איתה עכשיו זה משהו שאתם לא רוצים דלעת. וכל זה לא היה קורה אם לא הייתם עושים את אותה טעות גורלית. ואפילו אם יש לכם מזל וחסים על חייה של בתכם, ההרגשה המגעילה שהתמונה של הילדה המתוקה שלכם נמצאת בקטלוג של מתעללים לא עוזבת אתכם. תפסיקו לאשר בקשות חברות מאנשים שאתם לא מכירים! עדיף שיהיו לכם פחות חברים מאשר לחיות את הזוועה הזו.

לעולם אסור לנו לשכוח את המסר הזה: תעמדו על המשמר ותהיו סקפטיים בזמן שאתם מתמודדים עם אנשים זרים באינטרנט. אל תאשרו בקשות חברות מזרים! והכי חשוב – אל תפרסמו תמונות של הילדים שלכם! מכיוון שלעתים קרובות הן מגיעות לידיים הלא נכונות. פדופילים מחפשים את זה. בחיים האמיתיים, לא הייתם מראים לכולם את החיים הפרטיים שלכם, נכון? אל תראו להם גם ברשת!

אנא שתפו את האזהרה החשובה הזו עם כל החברים שלכם. אתם יכולים למנוע את הטרגדיה הבאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *