דולפין קפץ לסירה ופוצץ לכל האנשים את הצורה

הסרטון הקצר והפסיכי הזה הפך ויראלי והוא מגיע ממשפחה בקליפורניה ש'זכתה' למפגש לא נעים בכלל עם להקה של דולפינים. ליתר דיוק, עם דולפין אחד שכנראה עבר עליו היום הגרוע בחייו.

כריסי פריקמן ומשפחתה נהנו מיום כיף על הסירה המשפחתית ב 21 ליוני כאשר משהו לא צפוי התרחש. דולפין בודד קפץ אל תוך הסירה, כשהוא שובר את הקרסוליים של מר פריקמן (האבא) במהלך מאבק. כשהוא לא מבין את הנזק שהוא עושה, הדולפין ששוקל 160 ק"ג המשיך להיאבק בסביבה שלו ונתן מכה לפרצוף של כריסי פריקמן. המשפחה לא הייתה הקורבן היחיד בסיפור: למרבה הצער גם הדולפין נפגע בתקרית הביזארית.

דירק פריקמן (האבא) לא התכוון לתת לדולפין למות בסירה שלו, כשהוא מפזר מים כל דקה תוך כדי שהוא משיט את הסירה בחזרה לנמל. במהלך ראיון שערך עם עיתון מקומי אמר דירק פריקמן:

"כל 30 שניות עד דקה עזבתי את ההגה על מנת לשפוך מים על הדולפין. שמעתי את הטלפון שלי רוטט על הרצפה – הוא היה מכוסה בדם. הדולפין ניצל למרבה המזל. הוא שחה ללא בעיה".

סמל די.ג'יי. האלדמן ממשמר החופשי נשאל על המקרה והוא אמר שמשהו כנראה הפחיד את הדולפין. למרבה המזל, הדולפין הצליח לשחות מהמקום בכוחות עצמו – שזה סימן נפלא. גם המשפחה בסדר. הם אומנם נפצעו, אבל כולם יחלימו בסופו של דבר.

הנה סרטון שמראה את הרגע שהדולפין שוחרר למים ואיך הסירה נראיתה אחרי התקרית ההזויה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *