ב 10 השנים הקרובות אנחנו נעשה סקס עם רובוטים. כך חוזה דוקטור

נשמע כמו תסריט מסרט מדע בדיוני מטורף, נכון? ובכן, מסתבר שלא. סכומי כסף אדירים מושקעים בפיתוח רובוטים שיוכלו לספק את הפנטזיות הכי פרועות שלנו בחדר השינה.

העתידן ד"ר איאן פירסון מנבא שתוך עשור רובוטים יתחילו להופיע בבתים של אנשים. שזה נפלא עבור אנשים שלא רוצים להשקיע במערכות יחסים, בדוח שהופק עבור חנות סקס מקוונת הוא אומר: "אנשים מסוימים ישמחו להיות במערכת יחסים מינית עם רובוט ברגע שהם יוכלו להרשות לעצמם את זה – וזה יקרה עד שנת 2025".

הם כבר החלו להופיע על מסכי הטלוויזיה שלנו. הנה אניטה האנדרואיד בתכנית Humans.

rb1



יתכן וזה יעניין את אלו מכם שאוהבים להתנסות בדברים חדשים. אבל המציאות היא שהרובוטים שקיימים עכשיו הם קצת פחות מושכים. תראו למה אני מתכוון.

rb2

קוראים לה 'רוקסי', ולמרות שהיא נראית מפחידה ביותר, יש לה כמה תכונות מעניינות. לרוקסי יש דופק, היא יודעת איך קוראים לכם ולומדת מה אתם אוהבים או לא אוהבים…ואם אתם לא בקטע של בלונדיניות, אתם יכולים להזמין ברונטית.

rb3

היא יכולה להיות שלכם תמורת כ 40,000 ש"ח, אבל אם זה יקר מדי עבורכם, אל דאגה. חברה אמריקאית בשם 'סקס בוטס' משכירה אותם תמורת כ 1000 שקל לשעה…אני ממש מקווה שהם מנקים אותה אחרי זה. איכס.

ד"ר פירסון, שממש נכנס לקטע של רובוטיות מאמין שבקרוב בני אדם יתאהבו ברובוטים שלהם. הוא אומר:

"זה יכול להרגיש נעים, וזה מושלם עבור אלו שרוצים לחיות את חייהם בפנטזיה בלי מחויבות רגשית ומערכות יחסים אמיתיות. אנשים בהחלט יתאהבו ברובוטים."

ובכן, זה בהחלט נשמע מוזר. אבל מי יודע, אולי מר פירסון צודק אחרי הכל. אני משער שנגלה זאת עוד 10 שנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *