בשנת 2008 האצן הזה חירבן על עצמו באמצע חצי מרתון, אז מה קורה איתו עכשיו?

לפני מספר שנים האצן השבדי מיכאל אקוול חירבן במכנסיים באמצע ריצת חצי מרתון, עד היום התמונה שלו מסתובבת ברשת.

יתכן ופגשתם אותה תור מימ FAIL, או סוג אחר של תמונה ויראלית, או אולי כתמונה הכי מביכה בהיסטוריה של התמונות. אנשים מן הסתם עוד לא התגברו על הרגע המביך והלא נוח של אקוול כשהוא רץ עם קקי נוזל לו במורד הרגליים.

pop1

אבל עושה רושם שמיכאל אקוול התגבר על התקרית. האצן שפעם כונה 'איש הקקי' סיים את מירוץ חצי המרתון של גטבורג שנערך בשנת 2008 במקום ה 21. בראיון שאחרי הריצה עיתונאי שאל אותו, "האם שקלת להפסיק את הריצה כדי להתנקות"?

"לא, הייתי מפסיד זמן", הוא הסביר. "אם אתה מפסיק פעם אחת, זה קל לעשות את זה שוב ושוב ושוב. זה נהיה הרגל".

"למרות כאבי בטן מטורפים מהם סבל בין הקילומטר ה 2 לקילומטר ה 12, מיכאל השלים את המטרה שלו", דיווח האתר השבדי jasper.nu, "הוא סיים את המירוץ עם זמן של 1:09:43 וסיים במקום ה 21. וזה למרות הסבל האדיר. תארו לכם איפה הוא היה מסיים בלי כאבי הבטן".

איש הקקי, היום בן 25, השלים הרבה מאז. הוא התחרה באותו המירוץ בשנה לאחר מכן וסיים במקום ה 9. הוא קבע שיא שבדי בריצת חצי מרתון בתחרות בקופנהגן ב 2014, וייצג את שבדיה באליפות אירופה באתלטיקה.

pop2

הסיפור של אקוול הוא השראה אדירה – לעולם אל תפסיקו. אם אתם יכולים לרוץ ולחיות עם קקי שנוזל לכם על הרגליים מול עשרות אם לא מאות אלפי אנשים, אתם יכולים לחיות ולעשות הכל. או שפשוט אל תצאו מהבית, כי דברים יכולים להשתבש וכולם יסתכלו עליכם ויצחקו. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *