במקום לזרוק לפח את גרעיני האבטיח, הרתיחו אותם במים. אתם תהיו בשוק מהתוצאות!

כולנו אוהבים אבטיח, במיוחד בימי הקיץ החמים, נכון? אנחנו אוהבים את הטעם המרענן, והנפלא של הפרי המדהים – אבל, אף אחד לא אוהב גרעינים של אבטיח. אנחנו יורקים אותם מהפה וזורקים לפח. אבל מה אם נספר לכם שלגרעינים יש תועלות בריאותיות רבות? כנראה שלא תזרקו אותם שוב לעולם!

קודם כל, חשוב שתדעו שגרעיני אבטיח יעילים ומסייעים למערכת העיכול, אבל זה כל מה שהם עושים כאשר אתם אוכלים אותם. הם עוברים במערכת העיכול ומשפרים אותה, אך המשמעות היא שאתם מפסידים תועלות אחרות.

tl

הנה החלק הטוב – אם אתם רוצים לקבל ולהרוויח את כל התועלות מגרעיני האבטיח, עליכם לבשל, לצלות או לטחון אותם. גרעיני אבטיח עשירים בחומרים מזינים אשר חשובים מאוד לעיכול תקין, והם יעילים ומסייעים בטפיל נגד טפילים, דלקות ועוד.



בנוסף, גרעיני אבטיח משמשים כחומר משתנן, וזאת הסיבה שמומחי רפואה ממליצים על תה גרעיני האבטיח הזה למטופלים הסובלים מדלקות במערכת השתן, ובנוסף, הוא מומלץ מאוד כדי להוציא אבנים בכליות.

גרעיני אבטיח מכילים גם כמות גדולה של תרכובת citrulline, שהיא תרכובת אורגנית עם תכונות אנטי חומציות רבות. היא מרחיבה את כלי הדם, ועוזרת להם לעבור מהר וטוב יותר. המשמעות היא שהתרכובת עוזרת לטפל בבעיות בריאות רבות כמו: לחץ דם גבוה, תעוקת לב, וטרשת העורקים. המתכון קל ופשוט להכנה.

מתכון לתה גרעיני אבטיח

קודם כל עליכם למעוך 4 כפות של גרעיני אבטיח טריים. לאחר מכן הרתיחו את הגרעינים ב 2 ליטרים של מים למשך 15 דקות. שימו לב! את התה עליכם לשתות ביומיים הקרובים שלאחר ההכנה, ואז לעשות הפסקה של יום, ולחזור על התהליך שוב במשך מספר שבועות. לשתות יומיים ואז יום הפסקה.

גרעיני אבטיח עשירים בברזל, מגנזיום, ויטמין A, ויטמין B, ויטמין C, נוגדי חמצון, סידן, ניאצין, ועוד. אז זכרו! אל תזרקו את גרעיני האבטיח לפח. השתמשו בהם לבריאות שלכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *