בחרו דלת וגלו מה היא אומרת על האישיות שלכם

אנשים רבים פוחדים ללכת אחר התשוקה שלהם מכיוון שהם חושבים שזה עלול להיות מסוכן.

פחד הוא תגובה רגשית לסכנה פיזית ורגשית, וזה דבר נורמלי לחלוטין. אבל, לפעמים הפחד גובר על המצב הרגשי ומונע מכם להגשים את החלומות ולהשיג את המטרות שלכם בחיים.

אז למה שלא תנסו את המבחן הפסיכולוגי המעניין הזה והתמודדו עם הפחד שלכם? גלו דברים עמוקים על עצמכם על ידי בחירת אחת מהדלתות האלה.

1. דלת נטושה

אם בחרתם את הדלת הזו, זה אומר שאתם מציאותיים מאוד. אתם מנתחים דברים יותר מדי ומחליטים דברים במודעות גבוהה. בנוסף, אתם רוצים להבטיח שמיציתם את כל האופציות. אתם מעריכים את עצמכם ואתיקה היא הדבר החשוב ביותר עבורכם. בנוסף, אתם אוהבים להיות לא זמינים רגשית.

2. מדרגות 

אם בחרתם את הדלת הזו זה אומר שאתם מפחדים לצאת מאזור הנוחות שלכם. אתם לא אוהבים הפתעות. הבריאות שלכם חשובה מאוד עבורכם ואתם שומרים על אורח חיים בריא. התעמלות היא הפעילות האהובה עליכם.

3. מערה

התמונה הזו היא סימן לקרח. הפחד להיפגע ולהתאכזב זו האובססיה הגדולה ביותר שלכם. זו הסיבה שאתם מעדיפים להישאר לבד. אבל עמוק בפנים אתם אנשים רומנטיים שזקוקים לחום ואהבה. אתם לוקחים אהבה ורגשות מאוד ברצינות.

4. בקתת עץ 

הפחד הגדול ביותר שלכם הוא הפחד להתרושש. אתם אנשים חומריים וכסף הוא הדבר החשוב ביותר עבורכם. בנוסף, אתם שופטים אנשים על סמך מצבם הכלכלי. אבל זכרו שאתם לא יכולים לקנות אהבה או אושר.



5. מערה

אם בחרתם את המערה, אתם נמצאים תחת לחץ רגשי. הדבר הגרוע הוא שאתם לא מסוגלים להיפטר מזה. אתם אנשים אינטליגנטיים מאוד, אבל מאפשרים לרגשות שלכם לשלוט בכם. לפעמים, אתם עבדים לרגשות שלכם ומתמקדים רק בבעיות שלכם. הפסיקו להיות שליליים, החיים מלאים דברים יפיפיים.

6. דלת עם שרשראות

הצבע הכחול של הדלת הזו מסמל משהו מיוחד – את השמיים. אתם אנשים חרוצים מאוד ותמיד חותרים להצלחה. אתם אנשים הגיוניים ואחראיים, אבל אל תעמיסו את עצמכם ביותר מדי עבודה. אתם צריכים לקחת מנוחה ולהירגע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *