בהייה בעיניים של אדם אחר במשך 10 דקות יכולה לשנות את המודעות שלכם באופן קיצוני

אומרים שהעיניים הם החלון לנשמה. עכשיו מסתבר שהעיניים של מישהו אחר גם הם המפתח לנשמה שלכם. מסתבר שעל ידי בהייה בעיניים של אחרים למשך פרק זמן ארוך, אתם יכולים ליפול לתוך מצב של תודעה. אלה לא שטויות של מדע מדומה, יש מדע מדויק מאחורי הדברים האלה.

ג'יובני קפוטו, חוקר מאוניברסיטת אורבינו, איטליה, הוא זה שגילה זאת לפני מספר שנים אחרי שביקש מ 50 מתנדבים להביט בהשתקפות שלהם במראה למשך 10 דקות בחדר עם אור מעומעם. אחרי כדקה הם החלו לחוות דברים 'טריפיים'.

אחרי זמן מה הפנים שלהם החלו להתעוות. הם החלו לראות תמונות של בעלי חיים, מפלצות, ואפילו בני משפחה שמתו מזמן. זאת תופעה הידועה בשם 'אשליית הפרצוף המוזר'. האפקט נהיה אפילו יותר מוזר כאשר במקום מראה, אתם בוהים אל תוך עיניים של מישהו אחר.



במחקר שפורסם ב sychiatry Research, קפוטו הושיב 40 אנשים צעירים שישבו אחד מול השני בחדרים עם אור מעומעם. הם ישבו במרחק של מטר אחד מהשני. האור היה מעומעם, אבל מעומעם כל כך שהם לא יוכל ולהבחין בתווי הפנים של האחר. את צבע העיניים הם לא יכלו לראות.

חצי מהקבוצה בהתה ישר אחד בשני. החצי השנה ישב גב אל גב, בוהים בקיר. לא גילו למשתתפים מה הניסוי, אבל אמרו להם שזה קשור במדיטציה.

התוצאות היו מרשימות מאוד. אלו שבהו בעיניים אחד של השני אמרו שהם חוו רמות גבוהות עוצמות של צבעים. הזמן הפך איטי והם החלו 'לרחף'. 90% אמרו שהפרצוף של השותף שלהם נראה מעוות. 75% אמרו שהם ראו מפלצות, ו 15% אמרו שהם ראו פרצופים של קרובי המשפחה שלהם.

קפוטו אומר שהתחושות מעידות על סימפטומים של דיסוציאציה, מה שמעיד על ניתוק הקשר מהמציאות. הוא חושב שההזיות האלה יכולות להיות תוצאה של חזרה למציאות אחרי שנכנסים למצב של דיסוציאציה.

האם זה קרה לכם פעם? האם חוויתם את זה? ספרו לנו בתגובות למטה. 

One thought on “בהייה בעיניים של אדם אחר במשך 10 דקות יכולה לשנות את המודעות שלכם באופן קיצוני”

  1. קרה. מדריכים רוחניים למיניהם קוראים לשינוי הפרצופים הזה "גלגול נשמות"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *