אתם יכולים להיפטר בקלות מכתמים בשיניים…בעזרת המתכון הביתי והטבעי הזה

פה נקי ובריא יכול למנוע דלקות בחניכיים, וזה הופך את כל הגוף שלכם לבריא יותר, וישנן תרופות טבעיות לכתמי אבנית ופלאק שאנשים לא מכירים.

הטריקים האלה לא יחליפו את הביקורים שלכם אצל רופא השיניים, אבל הם בהחלט יוכלו לעזור לשמור על השיניים שלכם לבנות ויפות.

1. חומץ תפוחים

ff1

טיפ נפלא הוא לטבול את מברשת השיניים בחומץ תפוחים ולצחצח כרגיל. אך תצטרכו לשטוף את הפה היטב מיד אחרי הצחצוח, מכיוון שחומץ תפוחים יכול לעשות נזק אם נשאר יותר מדי זמן על השיניים. חזרו על הפעולה פעם או פעמיים בשבוע.


2. סודה לשתייה

ff2

במקום משחת השיניים הרגילה שלכם, נסו להשתמש בסודה לשתייה עם קמצוץ מלח כדי להסיר את כתמי האבנית מהשיניים. רעיון נוסף הוא להכין שטיפת פה ביתית עם 1/2 כוס סודה לשתייה, 1 כוס מים, 10 טיפות שמן לימון, 4 כפיות גליצרין צמחי, ו 1 כפית ג'ל אלוורה.

3. תאכלו פירות

ff3

הסוכר בפירות אומנם יכול להזיק אם נשאר יותר מדי זמן על השיניים, אך קצת פירות בהחלט יכולים לעשות את ההבדל. אם תקחו פירות או ירקות אדומים (תותים או עגבניות למשל), ותשפשפו אותם על השיניים, ותחכו 5 דקות, זה ילבין לכם את השיניים. אבל תוודאו לנקות אותם לאחר מכן!

יש דברים רבים, כמו להשתמש בחוט דנטלי, שאנחנו עדיין צריכים לעשות כדי לגרום לשיניים שלנו להיראות יפים ולהיות בריאים, אבל הטריקים הללו בהחלט יכולים לעזור ולהפוך את החיוך שלכם למושלם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *