אמא מזהירה מפני סכנת קיץ נסתרת – אחרי תגלית מזוויעה על הפנים של הבת שלה

הקיץ סוף סוף כאן, ומה יותר כיף מאשר לבלות יום שלם בחוץ?

אבל מה שאסור לנו לשכוח זה שאנו צריכים להגן ולשמור על העור שלנו!

ועדיין, כאשר אמא מניופאונדלנד, קנדה, מרחה קרם הגנה על בתה בת 14 החודשים, היא קיבלה את השוק של החיים שלה. עכשיו היא מזהירה הורים אחרים.

קרני ה UV של השמש יכולים להיות מסוכנים מאוד – במיוחד בתחילת הקיץ. כוויות שמש הן כואבות, יכולות לגרום לצלקות – ובמקרים קיצוניים אפילו לסרטן העור. אז חשוב מאוד להשתמש בקרם הגנה כשאתם מבלים בחוץ במהלך חודשי הקיץ.

אבל מה חשוב אפילו יותר?

ובכן, קודם כל, כשאנו מורחים קרם הגנה על הילדים שלנו, אנו צריכים לזכור שאנו מורחים כימיקלים על העור העדין והצעיר שלהם. והכימיקלים הללו יכולים לפעמים לעשות יותר נזק מהשמש עצמה.

למרבה הצער, רבקה קאנון, מניופאונדלנד, קנדה, למדה זאת בדרך הקשה. היא קנתה פחית של ספריי הגנה שמאושר לשימוש על ילדים מגיל חצי שנה וגדולים יותר. היא מילאה אחר ההוראות, ריסס קצת על היד שלה ומרחה על הפנים של בתה בת 14 החודשים.

מה שקרה אחר כך היה נוראי. כפי שאתם יכולים לראות בתמונה, הפנים של בתה קיילה התנפחו. היא קיבלה כוויות והיו לה שלפוחיות גדולות על הלחיים. זה למרות שהפעוטה כמעט ולא בילתה בשמש באותו יום.

עכשיו רבקה מזהירים הורים אחרים דרך פייסבוק:

"בבקשה שימו לב והיזהרו כאשר אתם משתמשים בקרם הגנה בצורה של ספריי! עשיתי מחקר רב מאז שהגעתי הביתה ומצאתי מספר מטריד של מקרים כמו שלנו. אני לא יודעת למה לא מורידים את המוצרים האלה מהמדפים!".

אחרי העדכון של רבקה בפייסבוק, הורים נוספים דיווחו שאותו הדבר קרה גם לילדים שלהם.

רבקה השתמשה בספריי הגנה Banana Boat SPF 50, אך הורים אחרים השתמשו במוצרי ספריי אחרים.

אנו מקווים שהמוצרים הללו ירדו מהמדפים אם הם פוגעים כך בילדים.

שתפו אם אתם מסכימים וכדי לעזור לרבקה להפיץ את המסר שלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *