אמא ילדה בנים תאומים. שנים אחר כך היא התבוננה בהם וגילתה את האמת האיומה

'ניסוי' של אמא מקליפורניה חשף את האמת העצובה על התפקיד של הטכנולוגיה שקיים בתוך הדינמיקה המשפחתית.

היא שיתפה את התוצאות בפייסבוק.

mm1

"היום ערכתי ניסוי, התבוננתי בילדים שלי משחקים", היא כותבת. "בזמן שישבתי בשקט בפינה של החדר ספרתי כמה פעמים הם הסתכלו עלי מסיבות שונות: כדי לבדוק אם ראיתי את התרגילים המגניבים שלהם, כדי לקבל אישור או גינוי למה שהם עושים, וכדי לראות את התגובות שלי".

mm2



"לא יכולתי שלא לתהות אם הייתי מחוברת לסוג כלשהו של טכנולוגיה איזה מסר הייתי מעבירה? 28 פעמים המלאכים שלי היו תוהים אם האינטרנט יותר חשוב מהם. 28 פעמים הבנים שלי לא היו מקבלים את תשומת הלב שרוב המבוגרים מחפשים. 28 פעמים פעמים האהובים שלי היו תוהים אם הם לבד באופן רגשי. 28 פעמים הילדים שלי היו מקבל אישור שמי שאתה אונליין זה מה שבאמת חשוב".

mm3

"בעולם בו אנחנו מתקבלים בתור איך שאנשים רואים אותנו ולא בתור איך שאנחנו באמת, בעולם בו מה שחשוב זה כמה עוקבים יש לך או כמה לייקים קיבלת, בעולם בו זמן איכות עם האהובים שלך מוחלף על ידי בידוד והודעות טקסט מחדר אחר, אני מתחננת שתהיו שונים. בבקשה הניחו את הטכנולוגיה ובלו זמן עם המשפחה והאנשים שאתם אוהבים. הדור הבא של הילדים סומך עלינו שנלמד אותם איך להיות מבוגרים, אל תהיו עסוקים ברשתות החברתיות, אתם לעולם לא יודעים מי מסתכל ומה המסר שאתם מעבירים ."

מקור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *