אכלתי רק בננות במשך 4 ימים, וזה מה שקרה לגוף שלי

למילה 'דיאטה' יש קונוטציה שלילית, אבל 'דיאטת הבננה' שתזונאים רבים מהללים בימים האלה היא שונה.

היא נמשכת ארבעה ימים בלבד ואתם יכולים לרדת עד 4 ק"ג. לא רק זה, אלא שגם אכילת הרבה בננות משפרת את העיכול ומעניקה לכן ברק לעור. רוצות לנסות? כך היא עובדת.

בזמן שדיאטות אחרות משאירות אתכן עייפות ובלי אנרגיה, דיאטת הבננה משביעה וגם מעניקה לכן מתיקות נפלאה. והחלק הטוב ביותר הוא שאתן יכולות לאכול כמה בננות שתרצו, מכיוון שלא צריך הרבה כדי להרגיש שבעים.

תועלות בריאותיות של בננה

בננות הן 74% מים, אבל פרוקטוז ופחמימות בבננות נתנו להן מוניטין כשחוליה החלשה במשפחת הפירות. אך התועלות הבריאותיות שלהן עולות על הדברים השליליים.

הפחמימות בבננות מהוות מקור מצוין לאנרגיה. לדוגמא, אנשים רבים אוכלים בננה לפני אימון מכיוון שכך הם מקבלים אנרגיה שהם צריכים.

התחלת דיאטת הבננה

התחילו בכמה אשכולות בננה. הן הדבר היחידי, יחד עם מים וחלב שתאכלו בארבעת הימים הקרובים. החלק הטוב ביותר שאתם יכולים לאכול את הבננות איך שאתם רוצים. כמילקשייק, לפרוס אותן ולשים בקערה או אפילו להקפיא ולאכול כחטיף קפוא. בזמן ארוחה, אכלו 3 בננות ואז אכלו עוד אחת בכל פעם שאתם רעבים. בהתחלה, אולי תהיו קצת רעבים, אבל הגוף שלכם מהר מאוד יתרגל.

מה קורה לגוף שלכם בזמן דיאטת בננה

בגלל שהגוף שלכם לא יקבל חומרים מזינים אחרים, אתם תנקו ותוציאו את כל הרעלים מהגוף במהלך ארבעת הימים. שתו הרבה מים כדי למקסם את האפקט. ואל תדאגו. מכיוון שבננות מכילות סרוטונין – הורמון האושר, מצב הרוח שלכם יהיה מצוין במשך ארבעת הימים, ואתם תורידו משקל ושומן, במיוחד באזור המותניים.

כששמעתי על הדיאטה הזו, הייתי סקפטית בהתחלה. אבל אחרי שירדתי כמעט 4 ק"ג בארבעה ימים, הייתי חייבת לשתף אותה. היא מושלמת עבור אנשים שרוצים לנקות את הגוף ולרדת מהר במשקל. שתפו אותה!

מקור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *