אחרי שתקראו את זה, לעולם לא תזרקו את התיון המשומש לפח!

אני אוהב לשתות כוס תה בערב. יש כל כך הרבה טעמים שונים, וזה פשוט משקה מרגיע. ואם אתם כמוני, אתם בדרך כלל זורקים את התיון ישר לפח אחרי שסיימתם איתו.

אבל מאז שלמדתי שלתיון ישן יש שימושים רבים כמו למשל לעזור לפרחים בגינה לצמוח, הפסקתי לזרוק את התיונים. בנוסף לטריק הזה, יש עוד שימושים רבים ויצירתיים לתיונים.

1. קחו תיון עם תה שחור ושטפו אותו עם מים קרים. הוא יהיה החבר החדש הכי טוב שלכם אם תשרפו בשמש במהלך הקיץ. תה שחור מכיל חומצה טאנית שעוזרת לעור להחלים ומעניקה להם תחושת קרירות.

to1



2. הטנין שנמצא בתה שחור יכול להרגיע גם את העיגולים השחורים מתחת לעיניים. בפעם הבאה שאתם שותים כוס תה, שמרו את התיון. שימו אותו במיכל קטן והכניסו למקרר ליום או יומיים. לאחר מכן, כשאתם מרגישים שהגיע הזמן לעשות משהו בנוגע לשקיות השחורות מתחת לעיניים, קחו שני תיונים מהמקרר.

to2

3. אתם יכולים להשתמש בתיונים ששמרתם בשביל העיניים בשביל מצב חירום למקרה שקיבלתם כוויה במטבח, הניחו את התיונים שבמקרר על האיזור שנכוותם. הטאניס שבתה השחור מרגיע גם כוויות קלות.

to3

4. האם ידעתם שתה ירוק מכיל נוגדי חמצון שמונעים מיבלות לגדול? קחו תיון משומש אחרי שהתקרר והניחו על היבלת. אחרי 15 דקות, הסירו את התיון ושימו אחד חדש. השאירו את התיון השני ל 15 דקות נוספות. ואז, לאחר מספר ימים, היבלת תיפול מעצמה.

to4

5. אם אנחנו אוהבים את זה או לא, לכולנו יש רגליים מזיעות. וכאשר אנחנו נועלים כל הזמן את זוג הנעליים האהובות עלינו, הן בשלב כזה או אחר יתחילו להסריח. למרבה המזל, הפתרון נמצא מרחק תיון אחד בלבד…במקרה הזה, אתם תרצו להשתמש בתיון יבש, שהם מעולים בספיגת ריחות. פתרון מושלם לנעליים מסריחות.

to5

6. אם אתם אוהבים לעבוד בגינה, לעולם אל תזרקו את התיונים המשומשים. הטאניס שנמצא בתיון מוריד את רמת ה pH שבאדמה, וזה מונע מפטריות לגדול מסביב לשורשים. אז כאשר אתם שותלים צמח או פרח חדש, שימו תיונים (או עלי תה) באדמה קרוב לשורשים, וחכו לתוצאות היפיפיות.

to6

7. האם אתם משרים את הכלים שלכם בגלל כתמים שלא מוכנים לרדת? פשוט זרקו כמה תיונים. הכתמים ירדו ביתר קלות.

to7



8. מראה נוצצת במקלחת היא תמיד רעיון טוב. ואם תשתמשו בתיונים כדי לנקות אותה אתם תקבלו תוצאות מרהיבות בלי הרבה מאמץ. תכינו כוס אחת או יותר של תה, תנו למשקה להתקרר, הכניסו את המטלית אל תוך התה. המראה שלכם לעולם לא הריחה כל כך טוב!

to8

9. האם קצצתם בצל, דגים או פלפלים חריפים? הידיים שלכם יסריחו שעות אחר כך, אפילו אחרי שטפתם אותן כמה פעמים. נסו לשטוף את הידיים עם תיונים. כמו עם הנעליים המסריחות, התיון סופג ריחות בצורה אופטימלית.

to9

ידעתי שלתה יש תועלות רבות, אבל לא ידעתי עד כמה. אז זכרו, אל תזרקו – תמחזרו! לתיונים יש כל כך הרבה שימושים מועילים. חבל לבזבז אותם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *