אזהרה! לעולם אל תחממו שוב את 7 המאכלים הללו, הם עלולים להרעיל את המשפחה שלכם

. יום למחרת אנחנו בדרך כלל מחממים את האוכל וצורכים אותו. אך יש מספר דברים שעליכם לדעת לפני שאתם עושים זאת שוב.

חשוב מאוד לדעת שחלק מהמאכלים משנים את הרכבם, מאבדים תכונות חשובות ויכולים אפילו להיות רעילים אחרי שמחממים אותם שוב. נסו להימנע מחימום חוזר של המאכלים הבאים:

פטריות

פטריות יש לאכול מיד אחרי שמכינים אותן. אם נשארו לכם פטריות עדיף לאכול אותן קרות ולא לחמם אותן שוב. פטריות משנות את הרכב החלבונים שלהן בזמן שמחממים אותן שוב והן משנות את הטעם של האוכל. בגלל זה, הן עלולות לגרום לבעיות עיכול רבות ויאבדו לחלוטין את התועלות הבריאותיות שלהן.

עוף

בדיוק כמו עם הפטריות, חימום מחדש של עוף גורם להרכב החלבונים להשתנות. לכן לא מומלץ לחמם שוב עוף בטמפרטורות גבוהות. אם אתם בכל זאת רוצים לחמם שוב עוף, עדיף לעשות זאת בטמפרטורה נמוכה יחסית.

תפוח אדמה

תפוח אדמה הוא מזין ביותר ובחימום חזור שלו הוא מאבד את כל התכונות שלו ונהיה רעיל. עדיף לאכול אותו קר מאשר לחמם שוב. אם תאכלו אותו קר, אחוז העמילן בו יהיה גבוה ביותר ויגרום לכם לתחושת שובע ארוכה.

תרד

תרד עשיר בניטראט, אך כאשר מחממים אותו שוב הניטראט הופך לניטריט. ניטריט הוא חומר מסרטן ולכן מומלץ לצרוך רק תרד טרי.

סלק

בדיוק כמו עם התרד, סלק מכיל ניטראט ולכן מסוכן לחמם אותו שוב. זה לא אומר שעליכם להימנע מהאוכל הזה. פשוט לא מומלץ לחמם אותו שוב.

סלרי

בסלרי משתמשים בעיקר במרקים. הוא מכיל ניטראט, ולכן לא מומלץ לחמם אותו שוב. אתם יכולים לחמם שוב את המרק רק לאחר שהוצאתם ממנו את הסלרי

ביצים

ביצים הופכות רעילות מאוד כאשר מחממים אותן שוב בטמפרטורה גבוהה. לכן תמנעו מחימום חוזר של ביצים על מנת שתישארו בריאים.

שתפו את המידע החשוב הזה עם החברים והמשפחה שלכם ושמרו על הבריאות שלהם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *