אדם קדוש בהודו טען שהוא לא אכל או שתה במשך 75 שנים. רופאים אישרו את הטענות שלו

אדם קדוש בהודו טוען שהוא לא אכל או שתה דבר במשך 75 שנים.

פראהלד ג'אני בן ה 83 אמר שהוא עזב את הבית כשהיה בן 7 כשהוא מחפש אחר מסתוריות רוחנית כאשר הוא 3 אלות הינדו בירכו אותו. הנה הסיפור במילים שלו:

"שלוש אלות הופיעו לפני וציוו עלי לעקוב אחריהן. מא קאלי, מא לקשמי ו-מא סראסווטי. הסכמתי, הכנתי את עצמי, ושאלתי: 'מה עם אוכל?' כל אחת מהן שמה אצבע על השפתיים שלי ואמרו 'אתה לא צריך לדאוג בקשר לאוכל לעולם'. הייתי בן 7, ומאותו היום הפסקתי לאכול ולשתות".

hu1

מאז אותה הברכה, ג'אני טוען שהוא מוזן מהנקטר שיורד דרך חור בחך שלו.

טוב, אז הבחור הזה איבד את זה לחלוטין, לא? ובכן, יתכן שלא.

רופאים החליטו לבדוק אותו.

hu2

הטענות של ג'אני נחקרו על ידי קבוצה של 30 מומחים בבית החולים על שם סטרלינג באחמדבאד, הודו. הרופאים שמו אותו תחת השגחה של 24 שעות מול מצלמות וגילו שהוא לא אכל או שתה במהלך 15 הימים בהם בילה בבית החולים. הוא גם לא הלך לשירותים פעם אחת במהלך 15 הימים הללו.

הרופאים היו המומים מהנס הזה.

"מה שבאמת מדהים ואין לנו שום הסבר לכך, זאת העובדה שהוא לא הלך אפילו פעם אחת לשירותים", אמר הביולוג ד"ר אילבזגאן. "למיטב ידיעתי, זהו תקדים רפואי".

"אנחנו מאמינים שהגוף של ג'אני עבר שינוי ביולוגי כתוצאה ממדיטציה ויוגה עוצמתית בסביבה הטבעית בה הוא נמצא", הוא הנוירולוג ד"ר סודהיר שאה.

עוד דברים מדהים הוא שהמוח של ג'אני דומה יותר למוח של אדם בן 25 ולא של אדם בן 83. "הוא בריא, המוח שלו חד", אמר ד"ר אילבזגאן.

זה מגוחך לצפות שאנשים יאמינו שאדם לא יאכל או ישתה במשך 15 שנים, בטח 70 שנים. אבל עד היום הזה, אף אחד לא הצליח להפריך את הטענות של ג'אני, או את החקירה של בית החולים. הרופאים הרבים שהשתתפו המחקר הזה סיכנו את המוניטין שלהם כדי לדווח את הממצאים הללו.

צפו בסיפור המדהים של ג'אני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *