זה מה שקורה לגוף שלכם אם תאכלו אבוקדו אחד ביום במשך חודש. לא היה לי מושג!

באנגלית יש אמרה מפורסמת מאוד an apple a day keeps the doctor away (תפוח ביום ולא תצטרכו לראות את הרופא).

ובכן, יש למשפט הזה גרסה חדשה וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להחליף את התפוח באבוקדו. מסתבר שהפרי הטעים הזה (טכנית זה פרי), מכיל כמויות אדירות של ויטמינים וחומרים מזינים שגורמים לגוף שלנו לשגשג ולפרוח. אבוקדו נחשב ל'סופר פוד' ובגלל סיבה טובה.

אנשים נוטים לחשוב שאבוקדו הוא פרי, אבל העובדה היא שהם גרגרי פירות ענקיים שגדלים על עצים. הם הרבה יותר צפופים ויש להם מרקם חלק יותר מאשר רוב הפירות. אפשר לעשות מהם ממרח, מטבל, ואפילו לשלב אותם במאכלים נוספים. כשיש כל כך הרבה אפשרויות לאכילת אבוקדו, באמת שאין תירוץ לא לאכול לפחות אבוקדו אחד ביום! ועל ידי אכילת אבוקדו אחד ביום אתם תחוללו פלאים לגוף שלכם. הנה הסיבות שאבוקדו הוא פרי כל כך מדהים:

1. ויטמינים ומינרלים. הם מקור עשיר לא רק לסיבים דיאטטיים, אלא גם לויטמין C, חומצה פולית, ניאצין, וריבופלבין. הם מקור טוב גם לויטמין K, B6 ו E. בואו לא נשכח גם את האשלגן, כאשר אבוקדו מכיל למעשה פי 2 אשלגן מאשר בננה!

2. שומנים בריאים. זה נכון, שלא כמו רוב הפירות, אבוקדו הוא עשיר בשומן! אבל מהסוג הטוב. שומן חד בלתי-רווי. אנחנו יודעים עכשיו שהשומנים הטובים הם אכן טובים לנו. הם יכולים להוריד את רמות הכולסטרול הרע, מה שעוזר לתפקוד הלב שלנו.

3. עוזר להוריד משקל. עוד תועלת נדירה של האבוקדו היא שאתם מרגישים מלאים מאוד אחרי אכילת אבוקדו אחד. והרגשת השובע הזאת נשארת זמן רב. אז במקום לאכול כל מיני חטיפים מלאים בקלוריות, אתם יכולים להתמלא מאבוקדו אחד. מחקרים הראו שאנשים שאכלו לפחות חצי אבוקדו ביום, אכלו פחות בכל יום. זה מחזיר אותנו לשומנים הבריאים והיכולת שלכם לשמור על רמות האינסולין והגלוקוז תוך כדי אופטימיזציה של חילוף החומרים.

4. משפר את הראייה. אבוקדו מכיל גם לוטאין וזיאקסנטין שמחזק ומשפר את הראייה, בזמן שהם מגנים על העיניים נגד ניוון מקולרי.

5. נקיים מחומרי הדברה. מסתבר שהקליפה העבה של האבוקדו משמרת כשריון נגד חומרי ההדברה הרעים, כמו גם רעלנים וחומרי דישון. בדקו את כל הפירות והירקות בסופר מרקטים, ומצאו שאבוקדו הוא הנקי והטהור מכולם.

ויש אפילו תועלות בריאותיות נוספות. הם עוזרים לעור ולשיער שלכם. צפו בסרטון למטה וגלו את כל התועלות של הפרי המדהים הזה ואיך אתם יכולים לחולל שינוי דרסטי בבריאות שלכם על ידי אכילת אבוקדו אחד ביום.

אל תשכחו לשתף את המידע החשוב הזה עם החברים והמשפחה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *