התבלין הביתי הזה הורג את הסרטן, מונע התקפי לב ומשפר את מערכת העיכול

מה אם היה תבלין ביתי שיכול לשפר את מערכת העיכול, לחסל תאים סרטניים ולמנוע התקפי לב ולעזור להוריד משקל? בטח הייתם רוצים לדעת עוד, נכון?

הפרי החריף של צמח הקאיין נמצא בשימוש בתור תבלין נפלא לאוכל במשך מאות שנים ויתכן והוא התבלין הרפואי היעיל ביותר בממלכת הצומח.

עשיר בויטמין A, C, B, סידן ואשלגן, מחקרים הראו שהקאיין יכול לבנות מחדש את הרקמות בבטן ואת פעולות המעיים. יותר מכך, הקאיין פועל כזרז ומגביר את האפקטיביות של צמחים, תבלינים וטיפולים אלטרנטיביים לסרטן.

האם אכלתם להנאתכם סלסה, הרגשתם אדומים והאף שלכם החל לנזול? תבלין פלפל הקאיין מחמם את הגוף וגורם לליחה לצאת מדרכי הנשימה. אם אכלתם פעם פלפל חריף טרי, אתם יודעים שהוא מנקה את הסינוסים וגורם לזיעה.

החריפות גורמת לטמפרטורת הגוף לעלות מכיוון שהיא מפעילה את סירקולציית וזרימת הדם לעור. סוגים אלה של צמחים ותבלינים שגורמים לזיעה, יכולים להיות נפלאים אם יש לכם חום, צינון או סינוסיטיס.

בנוסף, מחקר הראה שהתבלין הזה יכול לדכא תאבון, מה שאומר שהוא יכול להוות כלי נפלא אם אתם רוצים להוריד משקל או לטפל בהשמנת יתר.

על מנת להיפטר מתולעים או טפילים בגוף, עליכם להוסיף רבע כפית של תבלין פלפל הקאיין לכוס מים או מיץ, לערבב היטב ולשתות.

לפלפל הקאיין יש השפעה מדהימה שיכולה למנוע התקפי לב, אז בהחלט מומלץ לשים קצת תמיסת קאיין בערכת העזרה הראשונה.

caf



ד"ר ג'ון ריימונד כריסטופר חשף:

"ב 35 שנות לימוד ועבודה עם אנשים, מעולם לא איבדתי מטופל אחד בגלל התקף לב והסיבה היא, לכל מקום אליו אני הולך (אם המטופל עדיין בחיים), אני משקה אותם בתה קאיין (כפית קאיין בכוס מים חמים) ותוך מספר דקות הם כבר הולכים על הרגליים".

לפי מחקר שנערך בשנת 2004 על ידי ד"ר סנג'יי ק. סריוואסטבה ועמיתיו באוניברסיטת הרפואה בפיטסבורג, הם מצאו שלקפסאיצין, מרכיב פעיל שנמצא בפלפל הקאיין, יש סגולות אנטי-סרטניות מכיוון שהוא גורם למוות מתוכנת של תאים סרטניים מבלי לפגוע בתאי הלבלב הנורמליים.

מחקר נוסף שפורסם על ידי רויטרס ב 16 למרץ, 2006, בשם 'פלפל חריף הורג את תאי סרטן הערמונית', ד"ר סורן להמן מהמרכז הרפואי סידר-סיני באוניברסיטת UCLA אישר: לקפסאיצין היו השפעות ומנעו התפשטות מהירה של תאי סרטן הערמונית. לפי מחקר בו תאי סרטן הערמונית הוזרקו לעכברים חיים על מנת שיעברו אפופטוזיס – תהליך בו מוות של תאים הוא מתוכנן, ובמחקר הם גילו שקפסיאצין יכול לגרום לתאי סרטן הערמונית להרוג את עצמם.

תועלות נוספות

תוצאות הראו שפלפל הקאיין פועל כמדכא תאבון טבעי מה שהופך אותו למצוין לטיפול בהשמנת יתר.

בנוסף, במשך מאות שנים השתמשו בתבלין על מנת לחטא פצעים ולעצור דימומים.

אין ספק שהתועלות הבריאותיות של פלפל הקאיין הן מדהימות. ד"ר ריצ'רד שולץ אומר: "אם אתם צריכים לאכול רק תבלין אחד בחיים, תאכלו את פלפל הקאיין. הוא יותר חזק ובריא מכל תבלין אחר".

אז הכניסו את התבלין הזה לתפריט היומי שלכם. אתם תחיו חיים בריאים וארוכים יותר.

מקור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *