או ברצלונה ברצלונה

 

גילוי נאות 1 – אני אוהד ברצלונה.

גילוי נאות 2 – אני ממש, אבל ממש, לא אוהב את ריאל מדריד (בלשון המעטה)

גילוי נאות 3 – אני ממש, אבל ממש, לא אוהב את ז'וז'ה מוריניו ורונאלדו (ללא קשר לריאל מדריד)

לפני הסופר קלאסיקו האחרון בין ברצלונה לריאל מדריד, ברגע של צניעות אמיתית, אמר רונאלדו: "אותנו ברצלונה לא תנצח 8:0" וזאת בעקבות הניצחון של הקטאלונים שבוע לפני כן על אלמריה.

האמת… צדק! זה נגמר רק ב 5 והכוכב הפורטוגלי, יחד עם מאמנו, לא ממש ידע איפה לקבור את עצמו וחיכה שהזמן יעבור כדי שקבוצתו תוכל לנצח את סנטאנדר, סוסיאדד ודומיהן, וככל שיתקרב הסופר קלאסיקו הבא עלינו לטובה באמצע אפריל, כך הפנינים שיצאו מפיו ומפי מאמנו הדגול ילכו וישתפרו.

אז היום, שלושה וחצי חודשים אחרי אותה השפלה, יוצאים שוב שני הפורטוגלים מהחור אליו הם זחלו בסוף נובמבר ומנסים לעצבן את הדוב הקטאלוני כדי שזה ייצא מכליו ואולי, רק אולי, הבלאנקוס ינצלו זאת ויוציאו תיקו מכובד בברנבאו ומי יודע, אולי אף יגיעו יותר רחוק באירופה.

אנחנו נמצאים כמה ימים אחרי שברצלונה הבהירה לארסנל שכדורגל יפה הוא עניין של הגדרה. יבואו אוהדי ריאל ויגידו: "אם השופט לא היה מרחיק את ואן פרסי, ארסנל הייתה עוברת"… ואני בא ואומר: "אם לא מסי, צ'אבי, אינסייטה, וייה, אלבס, פויול, פיקה, ואלדס ועוד ועוד, ברצלונה לא הייתה מפרקת את אירופה".

נו בחייאת, הרי מדובר פה בקבוצה הגדולה בכל הזמנים. נכון, הייתה אייאקס של שנות ה 70 והייתה ריאל של שנות ה 60 אבל כדורגל כזה חוויתי, מהנה ויעיל אף פעם לא ראינו.

ליגת האלופות נכנסת בימים אלה לישורת האחרונה וכמו שזה נראה כרגע, לרבע הגמר מגיעות הקבוצות שבאמת מגיע להן להיות שם. למזלנו (אוהדי ברצלונה) ולמזל אוהדי הכדורגל בכלל, התערב הצדק ודאג שארסנל לא תהיה שם; פשוט כי הקבוצה שארסנל שיחקה נגדה טובה יותר ומגיע לה, למען האמת, להגיע עד לגמר ואף לקחת את הגביע.

בדרך ברצלונה תפגוש את אינטר או יונייטד או שחטאר או אולי אפילו את ריאל (ההגבלות כבר לא קיימות) אבל אף אחת מהן, באמת אף אחת, לא מסוגלת – עם או בלי כדורגל יפה – לעצור את המלכה החדשה ישנה של הכדורגל האירופי, מלכה שתישאר מלכה, לפחות עד שפפסי (פפ את מסי) יחליטו שדי… הגיע הזמן לעבור לאתגר הבא.

בבקשה, בבקשה שהיום הזה לא יגיע!

לטור מסי? רונאלדו? צ'אבי!
לטור one, 11 gunners
בחזרה לעמוד הבית – קליק על אתר הספורט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *