סלטיק – ברצלונה (1:2) / תקציר המשחק

אחרי שניצחה אותה בדקה ה-94 במשחק במחזור הקודם, ברצלונה התארחה אצל סלטיק, עם כוונה לרשום ניצחון 4 רצוף שיבטיח לה רשמית את העליה לשלב הבא. 60,000 מטורפים בסלטיק פארק חזו בסנסציה שאותה לא ישכחו כל החיים, כשאלופת סקוטנלד רשמה 1:2 מפתיע מאוד והרסה לברצלונה את המאזן המושלם.

כשזכרונות ה-1:2 הדרמטי מהקאמפ נואו לפני שבועיים עדיין יושבים בראש, בארסה פתחה בלחץ על השער ושחקניה לא התרגשו גם כשכדור קרן חד עבר מעל הראש של כל ההגנה והגיע לוואיינמה שנגח את היתרון בדקה ה-21. משם הלחץ של בארסה הלך וגבר, אבל המשקוף עצר את מסי באחת משתי הפעולות החיוביות היחידות שלו (28), והקורה מנעה מסאנצ'ס כיבוש (36).

שוער סלטיק, פרייז'ר פורסטר היה ענק בחצי השני והבהיר כי לו יש תכניות משלו למשחק. הקהל התחיל להריח סנסציה, ברצלונה לא הצליחו לפצח את הבונקר, ובדקה ה-83  טוני וואט בן ה-18, שנכנס כמחליף, השתלט על כדור ארוך והכניע את ואלדס בשער שבוודאי גרם לשבירת שיא הדציבלים במגרש כדורגל. עוד לפני כן, בירם כיאל נכנס כמחליף בדקה ה-79.

מסי עוד הצליח לצמק בדקה ה-89, ואז פתאום בארסה התעוררה לחיים וסיפקה 5 דקות של לחץ בלתי נתפס על שערו של פורסטר, והיה נדמה כי היא שוב תצליח לכבוש בתוספת הזמן, אבל סלטיק עמדו בפרץ, ורשמו הישג פשוט אדיר.

צפו בתקציר המשחק:

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


One thought on “סלטיק – ברצלונה (1:2) / תקציר המשחק”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *